მას ასე ესეც დაპირებული პოტომასალა მარაბდა-კარწახის (შემდგომში - მკრ) რკინიგზის მშენებლობიდან
მარაბდა-კარწახის რკინიგზა იწყება სადგურ მარაბდიდან გადაკვეთს მდინარე ალგეთს და საკმაოდ დიდ ქანობით ადის სადგურ ცხრა ძმაში


სადგურ ცხრა ძმასთან არის ინერტული მასალის კარიერი რომელიც ალბათ გამოიყენება რკინიგზის ზედნაშენის მოსაწყობად

ამავე სადგურში დგენან ნახევარ ვაგონები ინერტული მასალის ტრანსპორტირებისთვის
პროექტის მიხედვით მკრ 100% ელექტროფიცირებულია თუმცა ჯერჯერობით გამოიყენება თბო წევა (ამას თავისი ობიექტური მიზეზები აქვთ, რომელთაც ქვემოთ იხილავთ)

გადასარბენი ცხრა ძმა - წინწყარო

სადგური წინწყარო

დამზადებულია საქართველოში

შემდეგ მოდის წინწყარო-თეთრი წყაროს გადასარბენი. ეს მონაკვეთი იმითაა საინტერესო რომ ძველი მარშუტი ერთბაშად კრეფდა სიმაღლეს, მოდერნიზაციის შედეგად კი ხდება სიმაღლის თანდათად აკრეფვა
სურათზე ქვემოთ ძველი მარშუტია ზემოთ ახალი



თეთრწყაროს შემდეგ კიდევ ერთი მოდერნიზებული მონალვეთია

აქ ტექნიკა მუშაობდა
ეს კი ძველი ვაკისი

ეს კი უკვე გაუქმებული სარკინიგზო გადასასვლელი

ეს კი ძველი და ახალი რკინიგზა

და მათი შეერთება

შემდეგ იწყება სერპანტინი და რკინიგზა ადის სადგურ ნადარბაზევში
ნადარბბაზევის შემდეგ რკინიგზა გაივლის რამოდენიმე მრუდს და სწორი გადასარბენით მივა სადგურ ბედენში


გადასარბენი ბედენი-წალკა



უნდა ითქვას რომ მარანდა თეთრი წყაროს მონაკვეთი ელექტროფიცირებულია ნუ გზიდან ასე ჩანს
თეთრი წყარო - წაკლა ელექტროფიცირება დასამთავრებელია
ეს კი არის როგორც ადრე მითხრეს წალკის სალოკომოტოვო ბრიგადების დასასვენებელი სახლი
ეს კომპლექსი 2014 წელს განადგურებული და გაპარტახებული იყო
2016 ში კი ასე გამოიყურება

გაგრძელება იქნება
* * *
This post has been edited by ika55775 on 29 Apr 2016, 15:36