ტემპერამადლობა









* * *
ტექნიკური მონაცემები
მოძრაობის მიმართულება --------------------------- საათის ისრის მიმართულებით
ამძრავი სადგური ------------------------------------- ზედა
დამჭიმავი სადგური ----------------------------------- ქვედა
დასაბრუნებელი სადგური ---------------------------- ქვედა
ჰორიზონტალური სიგრძე ---------------------------- 845.55 მ
სხვაობა სიმაღლეთა შორის -------------------------- 277,12 მ
საშუალო დახრილობა -------------------------------- 32,77%
ბაგირის მაქს. დახრილობა --------------------------- 61,92%
დახრილი სიგრძე -------------------------------------- 892,91 მ
ბაგირის სიგრძე წრიულად --------------------------- 1848,74 მ
მზუდ-გამწევი ბაგირის დიამეტრი -------------------- 47 მმ
ბაგირის გაგლეჯის მინიმალური ძალა -------------- 1546 kN
ამძრავი შკივის დიამეტრი ----------------------------- 4.80 მ
ქვედა შკივის დიამეტრი ------------------------------- 5.20 მ
საბაგრო გზის სიგანე ---------------------------------- 5.20 მ
წევის ძრავის მუდმივი სიმძლავრე ---------------- -- 207 კვტ
ძრავის სიმძლავრე დაძვრისას ----------------------- 265 კვტ / 0.15 მ/წ
ძრავის სიმძლვრე დამუხრუჭებისას ----------------- -157 კვტ / -0.60 მ/წ
ამძრავი სადგურის ნიშნული ზღვის დონი------------ 726 მ
ძრავის ამონაგები ზედა სადგურისკენ --------------- 100%
ძრავის ამონაგები ქვედა სადგურისკენ -------------- 100%
მოძრაობის სიჩქარე ----------------------------------- 5.00 მ/წ (18 კმ/სთ)
გამტარუნარიანობა ------------------------------------ 1200 ადამიანი ერთ საათში ერთი მიმართულებით
გონდოლების რაოდენობა ---------------------------- 21
გონდოლების ტევადობა ------------------------------ 8
გონდოლებს შორის მანძილი ------------------------ 120 მ
გონდოლებს შორის ინტერვალი -------------------- 24,00 წმ
მგზავრობის დრო --------------------------------------- 4,08 წთ
საყრდენების რაოდენობა ------------------------------ 5
პირველი საყრდენი ------------------------------------- 8,21 მ (დახრილი -42° კომბინირებული სადგურის შენობასთან)
მეორე საყრდენი ---------------------------------------- 22,80 მ (დახრილობა 10°)
მესამე საყრდენი ---------------------------------------- 39,62 მ (საძირკვლიანად 48 მ, დახრილობა 10°)
მეოთხე საყრდენი -------------------------------------- 20,23 მ (დახრილობა 10°)
მეხუთე საყრდენი --------------------------------------- 17,12 მ
* * *
KotolaAccidentაჰა როგორც გითხარით სატრანსპორტო კომპანია გარტყმაში არაა სიგრძეებზე რომ საუბრობს
ახალი საბაგიროს
ჰორიზონტალური სიგრძე ---------------------------- 845.55 მ
დახრილი სიგრძე -------------------------------------- 892,91 მ
ისინი კიდე 980 მეტრიო მთელ 100 მეტრს არსაიდან ჰაერიდან უმატებდნენ
This post has been edited by TramwayMan on 5 Jun 2017, 21:38