აქ იყოს ზღაპრები და მომდევნო თემაში პირველ გვერდზეც ჩავაკოპირებ:
https://bpn.ge/finansebi/25497-2020-tslisth...html?lang=ka-GE- აგარა - ზემო ოსიაური (12 კმ) 4-ზოლი: მშენებლობის დასრულება - 2016/V. მათ შორის 7 კმ - 2016/VI, პროექტის ღირებულება - 105 მლნ ლარი. დაფინანსება: WB. სტატუსი: მიმდინარე მშენებლობა.
- ზემო ოსიაური - ჩუმათელეთი (14 კმ) 4 ზოლი: ტენდერი გამოცხადებულია. მშენებლობის დასრულება - 2019/IV, სავარაუდო ღირებულება 200 მლნ. აშშ დოლარი. დაფინანსება: WB, ELB სტატუსი: მიმდინარეობს მშენებლობის ტენდერი.
- ჩუმათელეთი არგვეთა (53 კმ) 4 ზოლი: მშენებლობის დასრულება - 2020 წელი.
სექცია I - ჩუმათელეთი-ხევი (11,2 კმ) სავარაუდო ღირებულება 120 მლნ. აშშ დოლარი. მშენებლობის დაფინანსება: ჭB. პროექტების ვადები 2016/III _ 2017/VI, მშენებლობის ვადები 2017/IV-2019/IV. სტატუსი: მიმდინარეობს დეტალური პროექტირების ტენდერი.
სექცია II - ხევი - არგვეთა (42 კმ) სავარაუდო ღირებულება 700 მლნ. აშშ დოლარი, პროექტირების ტენდერი მიმდინარეობს, 15 ივნისს იხსნება ინტერესთა გამოხატვა. პროექტირების დაფინანსება ADB, პროექტირების ვადები 2016/IV
-2017/IV, მშენებლობის ვადები 2018/I-2020/IV. სტატუსი: მიმდინარეობს დეტალური პროექტების ტენდერი.
- ზესტაფონი - ქუთაისი (15 კმ) 4 ზოლი: დაფინანსება, JIC. პროექტის ღირებულება 71 მლნ ლარი +22 მლნ ევრო, მშენებლობის დასრულება 2016/IV. სტატუსი: მიმდინარე მშენებლობა.
- სამტრედია გრიგოლეთი (51 კმ), 4 ზოლი, 4 ლოტი: დაფინანსება: FIB.
ლოტი I - 11,5 კმ, ღირებულება 153,5 მლნ ლარი, დასრულება - 2017/IV
ლოტი II - 18,5 კმ, ღირებულება 254 მლნ.. ლარი, დასრულება - 2018/III
ლოტი IV - 9,6 კმ, ღირებულება 113,2 მლნ. ლარი, დასრულება - 2017/IV სტატუსი: მიმდინარე მშენებლობა.
ლოტი III - 12 კმ, ღირებულება 190 მლნ. ლარი, მიმდინარეობს სატენდერო პროცედურები, მშენებლობის დასრულება - 2019/I
სტატუსი: მიმდინარეობს ტენდერი მშენებლობაზე.
- სექცია 1 - გრიგოლეთი - ჩოლოქი (14 კმ) სავარაუდო ღირებულება 60 მლნ აშშ დოლარი
- სექცია 2 - გრიგოლეთი - ფოთი (24 კმ) სავარაუდო ღირებულება 120 მლნ აშშ დოლარი.
მიდინარეობს ტექნიკურ-ეკონომიკური დასაბუთება და დეტალური პროექტირება.
პროექტირების ვადები 2016/II-2017/III, მშენებლობის ვადები - სექცია 1-2017/IV-2019/IV. სექცია 2: 2018/9 - 2020/999. მშენებლობის დაფინანსება: EIB სტატუსი: მიმდინარეობს FS და DD მომზადება.
- ჩოლოქი - ქობულეთის შემოვლითი. დაფინანსება: A სექცია 2 (18,0 კმ) - ღირებულება 209 მლნ ლარი. მშენებლობის დასრულება - 2017/III. სტატუსი: მიმდინარე მშენებლობა.
- ბათუმის შემოვლითი გზა (16 კმ)9 2 ზოლი: მიმდინარეობს განსახლების გეგმის განახლება. ADB-ს მისიასთან მიმდინარეობს სატენდერო პროცედურების დაწყების შეთანხმება. მშენებლობის სავარაუდო ღირებულებაა: 200 მლნ აშშ დოლარი. მშენებლობის ვადები 2017/II-2020/Iშ მშენებლობის დაფინანსება: ADB. სტატუსი: მიმდინარეობს განსახლების გეგმის განახლება.
- ბაუთმი (ჭოროხი) - სარფი (11 კმ), 4 ზოლი: ტექნეიკურ-ეკონომიკური დასაბუთების და დეტალური პროექტირების (ADB) ტენდერი დაიწყება 2016 წლის ივნისში. მშენებლობის სავარაუდო ღირებულება: 100 მლნ აშშ დოლარი. პროექტირების ვადები 2017/II-2017/IV, მშენებლობის ვადები 2018/III-2020/IV. სტატუსი: ADB-თან მიმდინარეობს FS-ს და DD-ის ტექ. დავალების შეთანხმება.
- თბილისის შემოვლითი გზა (55 კმ): ტექნიკურ-ეკონომიკური დასაბუთების და დეტალური პროექტირების (ADB) ტენდერი დაიწყება 2016 წლის ივნისის თვეში. მშენებლობის სავარაუდო ღირებულება 350 მლნ. აშშ დოლარი. პროექტირების ვადები 2017/I-2018/I, მშენებლობის ვადები 2018/III-2020/IV. სტატუსი: ADB-თან მიმდინარეობს FS-ს და DD-ის ტექ. დავალების შეთანხმება.
- რუსთავი - წითელი ხიდი 35 კმ: ტექნიკურ-ეკონომიკური დასაბუთების და დეტალური პროექტირების ტენდერი გამოცხადდება 2016 წლის ივნისში (WB). სავარაუდო ღირებულება 110 მლნ აშშ დოლარი. პროექტირების ვადები 2017/I-2017/IV, მშენებლობის ვადები 2018/II-2020/II. სტატუსი: 27 მაისს მთავრობის განკარულებით მოხდა შესაბამისი ნებართვის მიღება და ამჟამად ჭB-თან მიმდინარეობს Fშ-ს და DD-ის ტექ. დავალების შეთანხმება.
- რუსთავი - სადახლო. 40 კმ: ტექნიკურ-ეკონომიკური დასაბუთება და დეტალური პროექტირების ტენდერი გამოცხადდება 2016 წლის ივნისში. (ჭB) სავარაუდო ღირებულება 90 მლნ აშშ დოლარი. პროექტირების ვადები 2017/I-2017/IV, მშენებლობის ვადები 2018/II-2020/II. სტატუსი: 27 მაისს მთავრობის განკარგულებით მოხდა შესაბამისი ნებართვის მიღება და ამჟამად ჭB-თან მიმდინარეობს Fშ-ს და DD-ის ტექ. დავალების შეთანხმება.
- თბილისი - ბაკურციხე (80 კმ): სავარაუდო ღირებულება 280 მლნ აშშ დოლარი. ტექნიკურ ეკონომიკური დასაბუთება და დეტალური პროექტირების ტენდერი გამოცხადდება 2016 წლის ივნისში. პროექტირების ვადები 2017/I-2017/IV, მშენებლობის ვადები 2018/II-2020/II. სტატუსი: 27 მაისს მთავრობის განკარგულებით მოხდა შესაბამისი ნებართვის მიღება და ამჟამად WB-თან მიმდინარეობს FS-ს და DD-ის ტექ. დავალების შეთანხმება".
წნორი-ლაგოდეხი (40 კმ). სავარაუდო ღირებულება 60 მლნ აშშ დოლარი , ტექნიკურ ეკონომიკური დასაბუთების ტენდერი გამოცხადდება 2016 წლის ივნისში. პროექტირების ვადები 2017/I-2017/IV, მშენებლობის ვადები 2018/IV-2020/IV. სტატუსი: 27 მაისს მთავრობის განკარგულებით მოხდა შესაბამისი ნებართვის მიღება და ამჟამად WB-თან მიმდინარეობს FS-ს ტექ. დავალების შეთანხმება.
- ბაკურციხე-წნორი (16 კმ): მშენებლობის დაფინანსება: WB. სავარაუდო ღირებულება 20 მლნ აშშ დოლარი. პროექტირების ვადები 2016/III-2017/III, მშენებლობის ვადები 2018/I-2019/III. სტატუსი: მიმდინარეობს ტენდერი FS-ს და კონცეპტუალური პროექტის მომზადებისათვის.
- გურჯაანის შემოვლითი - თელავი (30 კმ): სავარაუდო ღირებულება: 40 მლნ აშშ დოლარი. მშენებლობის დაფინანსება: WB. მიმდინარეობს ტექნიკურ ეკონომიკური დასაბუთებისა და დეტალური პროექტირების სატენდერო პროცედურები. პროექტირების ვადები 2016/III-2017/III, მშენებლობის ვადები 2018/III-2020/II. სტატუსი: მიმდინარეობს ტენდერი FS-ს და კონცეპტუალური პროექტის მომზადებისათვის.
მცხეთა - სტეფანწმინდა - ლარსი (20 კმ): წინასწარი ტექნიკური ეკონომიკური დასაბუთება, ტექნიკურ-ეკონომიკური დასაბუთების და ქვეშეთი-კობის მონაკვეთის დეტალური პროექტირების სატენდერო პროცედურები დაიწყება 2016 წლის ივნისში (WB) გვირაბის სიგრძე (4-6 კმ), სრული გზის სავარაუდო ღირებულება 250 მლნ აშშ დოლარი. პროექტირების ვადები 2017/I-2018/I, მშენებლობის ვადები 2018/III-2020/III. სტატუსი: 27 მაისს მთავრობის განკარგულებით მოხდა შესაბამისი ნებართვის მიღება და მიმდინარე კვირაში WB-ში გაიგზავნება PFS, FS-ს და DD-სტექ. დავალება შესათანახმებლად.
- ხულო - ზარზმა (47 კმ), 2 ზოლი: დეტალური პროექტის და განსახლების გეგმის განახლების სატენდერო პროცედურები დაიწყება 2016 წლის ივნისის თვეში. სავარაუდო ღირებულება 50 მლნ აშშ დოლარი. მშენებლობის ვადები 2017/II-2018/IV. მშენებლობის დაფინანსება: ლოტი - kuwait fund. სტატუსი: კუვეიტის ფონდთან გაგზავნილია ტექნიკური დავალებები პროექტის განახლებისა და საზედამხედვლეო სამუშაოების განხორციელებისათვის.
- საირმე - აბასთუმანი ( 40 კმ) 2 ზოლი: 2016 წლის ივნისში FIB-თან დაიწყება მონაკვეთის იდენტიფიცირება, რომლის შემდგომ დაიგეგმება სამოქმედო გეგმის ვადები, სავარაუდო ღირებულება 50 მლნ აშშ დოლარი. მშენებლობის დასრულება - 2020 წელი. სტატუსი: 27 მაისს გამოვიდა მთავრობის განკარგულება FIB-თან მოლაპარაკებების დაწყებაზე.
- საჩხერე - რაჭა (45 კმ) , 2 ზოლი, გვირაბის გარეშე: 2016 წლის ივნისში FIB-თან დაიწყება მონაკვეთის იდენტიფიცირება, რომლის შემდგომ დაიგეგმება სამოქმედო გეგმის ვადები. სავარაუდო ღირებულება 50 მლნ აშშ დოლარი. მშენებლობის დასრულება - 2020 წელი. სტატუსი: 27 მაისს გამოვიდა მთავრობის განკარგულება EIB-თან მოლაპარაკების დაწყებაზე. 15-18 ივნისს ჩამოდის EEIB-ის მისია
- სამტრედია - ზუგდიდი შემოვლითი გზა (ანაკლიის პორტის გათვალისწინებით (90 კმ: ტექნიკურ-ეკონომიკური დასაბუთება (WB) სატენდერო პროცედურები დაიწყება 2016 წლის ივნისის თვეში. სავარაუდო ღირებულება 200 მლნ აშშ დოლარი. მშენებლობის დასრულება - 2020 წელი. სტატუსი: 27 მაისს მთავრობის განკარგულებით მოხდა შესაბამისი ნებართვის მიღება და ამჟამად მიმდინარეობს ტექნიკური დავალების მომზადება, ივნისში WB-ში გაიგზავნება ტექ. დავალება.
- ლენტეხი მესტიის დამაკავშირებელი საავტომობილო გზა და გვირაბი ( 38 კმ), 2-lane: გვირაბის სავარაუდო სიგრძე - 6 კმ. 2016 წლის ივნისში EIB-თან დაიწყება მონაკვეთის იდენტიფიცირება, რომლის შემდგომ დაიგეგმება სამოქმედო გეგმის ვადები. სავარაუდო ღირებულება 300 მლნ აშშ დოლარი. სტატუსი: 27 მაისს გამოვიდა მთავრობის განკარგულება EIB-თან მოლაპარაკებების დაწყებაზე. 15-18 ივნისს ჩამოდის EIB-ის მისია.