კი გასაგებია ამ გზის დიდი მნიშვნელობა მაგრამ............... არსებობს სარკინიგზო გადაზიდვებიც, აი სარკინიგზო გადაზიდვები როა ეხლა მძინარე მდგომარეობაში ამაშია საქმე
მე გზის კეთების წინააღმდეგი კი არა ვარ, პირიქით ძალიან მიხარია და მეამაყება რომ რაღაც კეთდება ამ ქვეყანაში

მაგრამ იცით ვინმემ რამდენია ჩვენი ქვეყნის საგარეო ვალი დღეის მდგომარეობით?
და რამდენი დაემატება ამას თუ რიკოთის შემოვლითზე ვალით დავიწყებთ მშენებლობას? (ნუ ვალის გარეშე ბანი მგონი არც გაკეთებულა, მხოლოდ შიდა გზები)
მერე სამტრედიიდან ზუგდიდამდეო (პრემიერმა არჩევნების დროს დაგვპირდა)

მერე მცხეთიდან ყაზბეგამდეო (არჩევნების დანაპირები)

და იცოდე რომ ავტობანს ძირითადად უცხოელები აშენებენ, და ქვეყანაში ვალად აღებული იმ ფულიდან უმრავლესობას სხვადასხვა ქვეყანაში თავისთან ირიცხავენ (მოგების სახით), - ხოლო ქართველი მუშები რომ მინიმალურ ხელფასზე უზით ეგეც გასათვლელია.... (ნუ ასე თუ ისე ქართული კომპანია მაინც ბლექსია)........
ჩინელები რომლებიც უმეტესობას აშენებენ ავტობანის მონაკვეთებისა, - ისეთი ჩათლახები და გოთვერნები არიან რომ ვერ წარმოიდგენთ....
აი გურიის მონაკვეთი ავიღოთ, მეორე ლოტი.... 3 წლიანი გეგმა ააქვთ მანდ ჩინელებს, - აი ვისაც გინდათ იმას დაგენიძლავებით რომ ესენი ამ მონაკვეთს 3 წელში ვერ მორჩებიან... ეს თვითონც იციან და მაგარიც კიდიათ, - კიდიათ იმიტო რომ კონტრაქტის დროზე არ შესრულებისთვის ისეთი პატარა ჯარიმის გადახდა უწევთ რომ უღირთ 3 წელი მინიმუმ 5 წელზე გაწელონ, ბევრი მუშახელი არ დაიქირავონ და ტექნიკა არ შემოიყვანონ
ამ დროს კი აბა ვინ იცის რამდენი % ერიცხება ამ ვალს და ყოველწლიურად რამდენი იქნება გადასახდელი?

ეგებ ვისმე ისიც გონია რომ ამ ვალს ვინმე ჩამოგვაწერს? (ღმერთმა ნუ მიიყვანს ჩვენი ქვეყანა მაგ დონემდე, თორე ოცნება ეს რომ არ გაუჭირდება ვიცი)
მართლაც კარგია კარგი ბანი

.... მაგრამ საკმაოდ ძვირი ჯდება.... საკმაოდ