მეგობრებო, გარემოს დავის სამინისტროშI მუშაობის პერიოდში ჩემს ხელში გაიარა ქუთაისის შემოვლითის გარემოზე ზემოქმედების შეფასების ანგარიშმა და იქ გარკვევით ეწერა, რომ გზა აქედანვე დაგეგმილია ცალმხმრივ 2-2 ზოლიან მონაკვეთად, უბრალოდ პირველ ეტაპზე ერთი მიმართულება აშენდებოდა.
ანუ! ეხლა რო დაამატებენ მეორე ზოლს, გადაკვეთებშI ჩვეულებრივ გააგრძელებენ გზას და არ მოუწევთ ძირეული ცვლილებები.
ერთი განსხვავებული თემაა, თუ რატომ გადაწყდა აქედანვე მხოლოდ ერთი მიმართულება...
თუ წაიკითხავთ ზემოაღნიშნულ გზშ-ს, იქ წერია რო ნაკადების რაოდენობის მიხედვით საკმარისი იყო ქუთაისის შემოვლითისთვის ერთი მიმართულება, თუმცა იმ უბედური შემთხვევის შემდეგ ,,მთავრობამ" მიიღო ,,გადაწყვეტილება"....
ეხლა რო აშენებენ, ეგ ვადაზე ადრე მოუწიათ...
მე, და ბევრს, ჩვენი გამოცდილებით თუ შეგვეკითხებიან: რათქმაუნდა ადრევე იყო ორი საპირისპირო მიმართულება საჭირო, თუმცა!!! ეხლა რო გახსინილიყო არსებული ორმხრივად, შესაბამისი მეთვალყურეობით - არანაირი პრობლემა არ იქნებოდა...
მოკლედ ჩვენ მაინც არავინ გვეკითხება... ხოდა დაველოდოთ ამ ბედოვლათების გადაწყვეტილებებს... როდის გაინაწილებენ ხალხის ფულებს....