rommelცხადდება ტენდერი, სტანდარტული პროცედურაა.
შეფასებისას ბევრი რამის ხიმანდრობა შეიძლება რომ მანს მოაგებინო და ა.შ ზოგადად სასურველ კანდიდატს.
პირობებსა ისე გაწერ რომ პირდაპირ მანის ბუსი ერგებოდეს და ა.შ აპრობირებული მეთოდია ევროპაშიც.
* * *
დაბალიტაკიანი, შშმ პირებზე ადაპტირებული, სამი კარით, კონდიცირების სისტემით, ავტომატური გადაცემათა კოლოფით და პნევმოდაკიდებით:
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%...5zjJ9hYvdkI82ccმეორე საკითხია, ამ სპეციფიკაციებს შეიძლება ევროპულიც აკმაყოფილებდეს, ჩინურიც და რუსულიც, ყველაფერს ვერ გაწერ სპეციფიკაციებში, ხარისხი ხშირად რაოდენობრივად ვერ იზომება, ამიტომაც არის საგარანტიო პირობები გაწერილი
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%...Zxi_RvGTnAv1r40ასევე სხვადასხვა ჯურის ჩინური ნაგვისგან დასაცავად ეს პუნქტები იმოქმედებს:
2.2.1.1 მწარმოებელს უნდა გააჩნდეს არანაკლებ 15 წლიანი გამოცდილება საზოგადოებრივი დანიშნულების ავტობუსების წარმოებაში.
2.2.1.2 მწარმოებელს უკანასკნელი 3 წლის განმავლობაში ჯამურად უნდა ჰქონდეს მიწოდებული არანაკლებ 600 ავტობუსი მწარმოებლის ქვეყანაში და მის გარეთ.
2.2.1.3 მწარმოებელს ან პრეტენდენტს ბოლო 3 წლის მანძილზე უნდა ჰქონდეს არანაკლებ 200 ცალი დიზელის ძრავზე მომუშავე ავტობუსი მიწოდებული მწარმოებლის ქვეყნის გარეთ არსებული 2 განსხვავებული ოპერატორისთვის.
2.2.1.4 მწარმოებელს/პრეტენდენტს უნდა ჰქონდეს მიწოდებული არანაკლებ 100 ცალი შემოთავაზებული მოდელის ავტობუსი ევროპის მასშტაბით ბოლო 3 წლის განმავლობაში.
2.3.1.1 პრეტენდენტს საკუთრებაში ან სარგებლობაში უნდა გააჩნდეს მწარმოებლის ავტორიზებული/ლიცენზირებული არანაკლებ 1 წლის მანძილზე მოქმედი სერვისცენტრი, ქალაქ თბილისის ტერიტორიაზე ან მის შემოგარენში, სადაც სერვისი განხორცეილდება მწარმოებლის მიერ დადგენილი (რეკომენდირებული) ექსპლუატაციის, ყოველდღიური/რეგულარული მომსახურების და რემონტის ინსტრუქციების სრული დაცვით. აღნიშნულის დასადასტურებლად პრეტენდენტის მიერ წარმოდგენილი უნდა იქნეს სათანადო დოკუმენტაცია.
This post has been edited by TramwayMan on 9 May 2018, 01:12