რამდენადაც ისტორიული კვლევები დავიწყებთ, ჩამოვთვლი აღმოსავლეთის მარშრუტებს, რომლებზეც დიდი ავტობუსები (დაფები) დადიოდნენ (ფრჩხილებშია მოცემული მარშრუტის ბედი), იქნებ სისტრას კვლევის შედეგებთან შედარებისათვის გამოგვადგება (არა მგონია, მაგრამ მაინც):
1 - ლილოს დასახლება - ორთაჭალა - ბარათაშვილი (შემოკლდა)
2 - ქიზიყის ქ./აფრიკა - ავლაბარი - რკ.სადგური (შემოკლდა)
5 - წმ.ბარაბარეს უბანი - ავლაბარი - საბურთალო - მაღლივი (გაუქმდა)
16 - ქვემო ფონიჭალა - ავლაბარი - რკ.სადგური (მერე პატარა ბოგდანებით შეიცვალა, გაუქმდა)
19 - ვაზისუბანი - ზემო ფონიჭალა (პატარა ბოგდანებით შეიცვალა, დარჩა)
25 - ვაზისუბანი - ავლაბარი - საბურთალო - მაღლივი (შემოკლდა)
39 - ვარკეთილი - ავლაბარი - ვაკე - ნუცუბიძე / ბაგები (შემოკლდა)
44 - ზემო ფონიჭალა - ორთაჭალა -საბურთალო - მაღლივი (შემოკლდა)
55 - წმ.ბარაბარე -ორთაჭალა - ვაკე - მაღლივი (შემოკლდა)
56 - ორხევი -ავლაბარი - ბარათაშვილი (შემოკლდა)
71 - ვარკეთილი/ზემო პლატო - ავლაბარი - ვაკე - მაღლივი (შემოკლდა, შეიცვალა)
72 - მოსკოვის გამზ. - წმ. ბარბარეს უბანი (პატარა ბოგდანებით შეიცვალა, დარჩა)
76 - ლილოს ბაზრობა - რკ.სადგური (გაუქმდა)
83 - მესამე მასივი - ორთაჭალა - ბარათაშვილი (მერე სააკაძე) (გაუქმდა)
97 - ქიზიყის ქ./აფრიკა - ორთაჭალა - საბურთალო - მაღლივი (გაუქმდა)
98 - ვაზისუბანი -ორთაჭალა -ვაკე - ჯიქია (გაუქმდა)
101 - ვარკეთილი - ქვემო ფონიჭალა (მერე პატარა ბოგდანები, დარჩა)
102 - ქვემო ფონიჭალა -ორთაჭალა - ვაკე - ჯიქია (შემოკლდა)
მგონი არაფერი გამომრჩა. პატარა ბოგდანების მარშრუტებიც შეიძლება გავიხსენო, თუ რამეა