Kidnappedამ გამოქვეყნებულ დასკვნაში რა სქემაც წერია, ესეც არაა საბოლოო ვარიანტი, როგორც ვხვდები. ამ სქემაში თიბითი-ხაზების ტრასირებაც განსხვავებულია იმისგან, რაც კალაძის პრეზენტაციაზე თქვეს. ასევე, პრეზენტაციაზე საუბარი იყო, რომ მარშრუტკები ლოქალ ხაზებზე იქნება მხოლოდ, აქ კი არეულია, ზოგ სითი ხაზზეც მარშრუტკები აქვთ მითითებული.
მოკლედ, დიდი იმედი მაქვს, რომ ამ დასკვნაში მითითებული გაუგებრობა ამ სახით არასდროს ამოქმედდება (ნუ თიბითი ხაზები ჯანდაბას, იყოს ამ სახით) .
* * *
იმ პირობით, რომ დაგეგმილი თიბითი ხაზები ამოქმედდება, აღმოსავლეთის ძირითადი სითი-ლაინების ჩემისეულ ხედვას შემოგთავაზებთ.
ფრჩხილებში, არსებული ხაზის ნომერია, გვერდიტ მიწერილია სასურველი მოძრავი შემადგენლობის ტევადობა. სულ 11 ხაზში ჩავეტიე

N1 - N10 - თიბითი.
11 (37): აეროპორტი - სადგურის მოედანი (არსებული სქემით) – 12-მეტრიანი
12 (25): ვაზისუბნის II მ/რ - ჯავახეთის ქ. - მ/ს სამგორი (ქვედა) - ქეთევან დედოფლის გამზირი - რუსთაველის გამზირი - ჭავჭავაძის გამზირი - ბაგები - 12-მეტრიანი
13 (50): ვაზისუბნის III მ/რ - ჯავახეთის ქ. - მ/ს სამგორი (ქვედა) - გორგასლის ქ. - რუსთაველის გამზ. - აღმაშენებლის გამზ. - თამარ მეფის გამზ. - რკ. სადგური - 10-მეტრიანი
14 (2): ქიზიყის ქ. - ჭიჭინაძის ქ. - მოსკოვის გამზ. - მ/ს სამგორი (ქვედა) - მ/ს ისანი - 12-მეტრიანი
15 (1): ლილოს დასახლება - კახეთის გზატკეცილი - მ/ს სამგორი (ქვედა) - მ/ს ისანი 10-მეტრიანი
16 (71): ვარკეთილის IV მ/რ - ზემო პლატო/ მე-3 მასივი - მ/ს სამგორი (ქვედა) - გორგასლის ქ. - ცოტნე დადიანის გამზ. - მ/ს დიდუბე (ქვედა) - დიღმის მასივი - 10-მეტრიანი
17 (101): ვარკეთილის IV მ/რ - ქვემო ფონიჭალა არსებული სქემით - 8-მეტრიანი
18 (102): ქვემო ფონიჭალა - გორგასლის ქ. - რუსთაველის გამზ. - ჭავჭავაძის გამზ. - ბაგები 12-მეტრიანი
19 (19): ვაზისუბნის II მ/რ - ზემო ფონიჭალა (არსებული სქემით) 8-მეტრიანი
20 (44): ზემო ფონიჭალა - გორგასლის ქ. – 300 არაგველის ხიდი - ქეთევან წამებულის გამზ. - აღმაშენებლის გამზ. - თამარ მეფის გამზ. - სააკაძის მოედ. - ნუცუბიძის ქ. – 8-მეტრიანი
21 (56): ორხევი - მ/ს ისანი (არსებული სქემით) - 8-მეტრიანი