64 ბიტიანი მოძრავ მძიმიანი რიცხვითი მნიშვნელობა, იგივე double precision floating point, თამაშებში 32 ბიტიანი თავზე გადადის მაგრამ პროფესიონალურ პროგებში 64-ანია საჭიროა.
ვიდეო პროცესორს ახასიათებს ესეთი რაღაც, FP64 / FP32 Ratio, ანუ რამდენად ნელა ითვლის 64 ბიტიან float-ებს 32-ანებთან შედარებით.
List of FP32/FP64 compute powerუბრალო მაგალითი რო აიღო, 64 ბიტში GTX580 უფრო ჩქარია (197GFLOPS) ვიდრე GTX980 (156GFLOPS) ზატო 32 ბიტიანში 580-ს უშანსოდ ეხევა სახე (4981 vs 1581)
ნუ ტიტანი იასნა მართლა ტიტანია, 1500+ FP64 GFLOPS

3 ეგეთი რო ჩადგა სისტემაში პიქსარის მულტიკებს გადაარენდერებ

(მეტაფორა იყო არ დამცხოთ

)