
7500 -8500 ისკენ კარგი 120-150 გარბენზე
50-80 გარბენამდე იდიალური 12-13 იც კი

სასწაული ფასებია
რაც შეეხება მანქანს, ძრავი და კარობკა, ხიდები უნდა იყოს იგივე რაც 2006 იდან წამოსული აუთლენდერი, უკანა ხიდის ცართვის და დაბლოკვის ფუნქციით,
წვა აუთლენდერს აქვს იგივე ტეხნიკურ მონაცემებზე ტრასაზე 6-7 წყნარი სიარულით, ქალქაში 10-11
ეს მგონი არაა უფრო მძიმე და მგონი იგივეს დაწვავს,
როგორც ვიცი არი მარტო წინა პრივოდები ესენი და ისინია იაფი დიდი გარბენზე 5 ებშიც ჩამოვა აქამდე უპრობლემოდ, მაგრამ ხიდის გარეშე რა მუღამია ამის ყოლა
CCX მარცხენა?
და აქ გავაგრძელოთ, დავკეტავ ამ თემას
იაპონის აუქციონებიდან ავტომობილები