BRIDE კოვში, ორიგინალი დუგები, HKS ახალი ყოველმხრივ რეგულირებადი პადვესკა, blitz ქულერი, ზეთის ქულერი ზემოთ ამოტანილი ფილტრით, გიდრო რუჩნიკი, უკანა პერედოკში რეგულირებადი გიტარები შტანგები სუხოი ბალკის რეზინები (ბრენდი) წინა პერედოკში იაპონიაშივე გაზრდილი მოხვევის კუთხე ასევე წიაგები თენშენები ბრენდი კუსკოა ყველაფერი მგონი....კაპოტი და ბაგაჟნიკი fiber ის მჩატე იქიდანვე ჩამოტანილი და არა აქ ჩამოსხმული 2 ტონა როარის თითო!! 4 პორშინიანი ტორმუზების სისტემა გადაყვანილი 5 ბოლტიანზე!
R17 work meister s1 3p 9ჯ 0 ETT სასწაული მონაცემების და ზომის მქონე უმჩატესი და ულამაზესი დისკები, უკან 8.5ჯ ბრენდი არ ვიცი მაგრამ ETT +8 აქვს და ამ ვორკებზე ბევრად მჩატეა, ნებისმიერ მანქანაზე სპეისერის გარეშე კრილოს გარეთ დგება! HKS EVC 3 ბუსტკონტროლერი, დაჩიკები ტორპედოში ჩამონტაჟებული წყლის ზეტის წნევის და ტემპერატურის + ბუსტის დაჩიკიც მექანიკური ბრენდი არ მახსოვს.... KKR380 სულ ახალი ტურბინა ოღონთ SR20DET ის ვერსია ტ28 ზომა ცხელი მხარე აქვს FULL BOOST 4000rpm ზე, უბერავს გიჟივით!!! ბენზონასოსი ზუსტად არ ვიცი მაგრამ ძლიერია )) stage II ცეპლენიის კიტი პლიტა ფერადო დისკი, სულ ახალი ბაბინები GREDDY ს ახალი სვეჩებით, ნასტროიკებადი კომპით სულ ახალი გადაცემათა კოლოფით რომელიც ზეიდეალურ მდგომაეობაშია, რაც შეეხება ძრავს სააათივით მუშაობს 124 000 აქვს გავლილი... ნასტროიკა არ აწყენდა მანქანას მეტი ცხენები რომ ამოიღოს )) და მოკლედ მანქანა არის 100% გამზადებული რა უნდა მოგივიდეს ადამიანს აზრად, რომ რამე შეუცვალო ან დაუმატო... ჩამოვიდა ესეთივე იაპონიიდან მარტში, დაჯდა დაახლოებით 10 000$
ვფიქრობ დავშალო გავყიდო ძრავი და კარობკა ვალად გამოვისყიდე ეს ავტომობილი კომპანიისგან!!
მომწერეთ შემოთავაზებები!!!!
* * *


მიმაგრებული სურათი (გადიდებისთვის დაუწკაპუნეთ სურათზე)