ხარისხში რო ეჭვი არ მეპარება უნდა წაგეკითხა ჩემ პოსტში წესით.
ხოდა მაშინ თუ ეგრე ერკვევი ამიხსენი რომელი პარამეტრი განაპირობებს აქ მაღალ ნაგრუზკებზე დიდ უპირატესობას Leichtlauf-ის
Leichtlauf High Tech 5W-40 SAE class (engine oils) 5W-40
SAE J300
Density at 15 °C 0,855 g/cm³
DIN 51757
Viscosity at 40 °C 82,0 mm²/s
ASTM D 7042-04
Viscosity at 100 °C 14,0 mm²/s
ASTM D 7042-04
Viskosität bei -35°C (MRV) <= 60000 mPas
ASTM D4684
Viskosität bei -30°C (CCS) <= 6600 mPas
ASTM D5293
Viscosity index 177
DIN ISO 2909
HTHS bei 150°C >= 3,5 mPas
ASTM D5481
Pour point -45 °C
DIN ISO 3016
Evaporation loss (Noack) 9,6 %
CEC-L-40-A-93
Flash point 236 °C
DIN ISO 2592
Total base number 11,3 mg KOH/g
DIN ISO 3771
Sulfate ash 1,0 - 1,6 g/100g
DIN 51575
Molygen New Generation 5W-40SAE class (engine oils) 5W-40
SAE J 300
Density at 15 °C 0,855 g/cm³
DIN 51757
Viscosity at 40 °C 81,5 mm²/s
ASTM D 7042-04
Viscosity at 100 °C 14,1 mm²/s
ASTM D 7042-04
Viskosität bei -35°C (MRV) < 60000 mPas
ASTM D 4684
Viscosity at -30°C (CCS) <= 6600 mPas
ASTM D 5293
Viscosity index 180
DIN ISO 2909
HTHS at 150°C >= 3,5 mPas
ASTM D 5481
Pour point -42 °C
DIN ISO 3016
Evaporation loss (Noack) 10,0 Gew.-%
DIN 51581
Flash point 230 °C
DIN ISO 2592
Total base number 11,3 mg KOH/g
DIN ISO 3771
Sulfate ash 1,0 - 1,6 g/100g
DIN 51575
სიბლანტის ინდექსი მოლიგენს უფრო მაღალი აქ და აალების ტემპერატურა 6 გრადუსით ნაკლები აქ და მიზერული სხვაობებია. მე მაინტერესებს რიგითი თანამშრომელი ხარ რომელიც უბრალოდ ისედაც ხარისხიან პროდუკციას არეკლამებს და უნდა რო ძველი გამოშვებული leichtlauf-იც გაყიდოს და ახალიც, თუ მართლა ერკვევი იმ დონეზე რო ამიხსნა ამ პარამეტრების საფუძველზე რეალური უპირატესობა თუ ექნება მოლიგენთან შედარებით
This post has been edited by maverick16 on 2 Mar 2016, 12:15