ვერცხლისფერი კომპაქტი რო ყავს ის ხარ?
მანუალით 0w20 ან 5w20 უნდა K სერიის ძრავებს SM დაშვებით , სქელზე რასპრედვალი არ ისმასკება და ცვდება,40 ვისაც ესხა ბევრმა გააფუჭა აქაც და უცხოეთშიც ძრავები

მანუალშIც ეგრე უწერია +პრაქტიკიდანაც ეგრეა,ვინც სქელს ასხავს აფუჭებენ,30 არც იქითაა არც აქეთ პროსტა
rereმაგ ძრავზე მყავდა ზუსტად 2006 იანი აკორდი რამოდენიმე წელი.ძრავი- K20 ია
აქაც ვნახე და ვიცი რამოდენიმე ვინც სქელი ზეთით ძრავი გააფუჭა კერძოდ 5w40 ით და ფორუმებზეც ოხრადაა და დაძებნე.
5w20 SM დაშვებით იდიალურია-აქვთ ლიქვიში ეგ სიბლანტე მაგ დაშვებით ,30 და 40 ისე ვერ თხელდება სიარულისას შესაბამისად ნაკლები სმასკა აქ რასპრედვალს და ცვდება,აქ ახლობელმა 3 ჯერ შეცვალა რასპრედვალი, ზეთის გამო გააფუჭა სამივეჯერ ,გადავიდა ამ სიბლანტე ლიქვის ზეთზე და მესამე წელია დარბის ჯიგრულად
რაც შეეხება კასტროლს და ეგეთებს
უწერია -ან ორიგინალი,ან მობილ1 ან ლიქვიმოლი რაც საუკეთესოა,კასტროლი ნაგარს ადებსო ჰონდასავე რეკომენდაციაში ეწერა და შეგიძლია დაძებნო და გადაიკითხო,ოხრად ინფოა ამ ძრავებზე,თუ ფუჭდება და ზუსტად ზეთის გამო მეტი სისუსტე ამ ძრავებს არ აქვთ
ცენტრში არცერთი სიბლანტე არ აქვთ არც 0/20 არც 5/20
ამიტომაც ეგ დაშვება და ლიქვი მოლის ზეთი საუკეთესოა მაგ ძრავზე
რაც გარბენს შეეხება და სუ 500.000 კმ რო ქონდეს გარბენი სქელი ზეთი არ უნდა ჩაასხა ,თეგეტაში არჩევენ გარბენით ზეთებს და აფუჭებინებენ ძრავებს
ჰონდებში 2002 ის მერე რაც K სერიის ძრავები ჩადეს აუცილებლად -0w20 ან 5w20 SM დაშვებით 2010 დე,10 -ის მერე SN
ტოიოტებში 2005 ის მერე იგივე სიბლანტე აუცილებლად ,დაშვებებიც იგივე
ლიქვი იდიალურად მუშაობს ჰონდაზეც და ტოიოტაზეც ორივეზე მაგას ვასხავდი ახალ ძრავებზე და იდიალურია
ეგ სიბლანტეები არც ტოიოტა და არც ჰონდას ცენტრს არ აქვს