ვიხლოპი და აბლიცოვკა მოიხსნა და სტოკები დადგა (აბლიცოვკა შავად არის შეღებილი პლასტიდიფით, სურათზეც ჩანს), შესაბამისად დააკლდა 400$ !!!
ანუ დანარჩენი ყველაფერი ისევ დგას მანქანაზე და ფასი უკვე 4600$-ია!
შემიძლია დისკების გარეშე 4400$-ად გაგატანოთ

მანქანის მონაცემები:
Subaru Legacy B4 2.0 GT Si-Drive, 2006 წლის გამოშვება, ფერი: GUNMETAL (ოფიციალურად DIAMOND GRAY METALLIC, კოდი 65Z)
2.0 Twin Scroll Turbo, Dual AVCS, 260 ცხენი, 343nm თორქი, Si-Drive (ძრავის და კოლოფის კონტროლის სისტემის 3 რეჟიმით), 5-იანი ტიპტრონიკი (SportShift) საჭის ქვემოთ გადამრთველებით, VTD, HID (ქარხნული ქსენონი ბლიჟნებში), მულტი-საჭე აუდიოს მართვით, McIntosh-ის აუდიო სისტემა MP3/WMA 6 დისკიანი ინტეგრირებული ჩენჯერით, Pioneer-ის DVD/MP3/WMA/Xvid პლეერი 7"-იანი ეკრანით, მაკინტოშთან არის დაერთებული სპეციალური Wired FM Modulator-ით (ასევე Pioneer-ის წარმოებაა)
გარბენი: 89.000კმ
Aftermarkets:
STI Front Lip (წინა ბამპერის ტუჩი)
STI Pedal Pads (არარესტაილინგიდან გადმოვიტანე და მხოლოდ გაზის პედალზე არ წავიდა, რესტაილინგს სხვანაირი გაზის პედალი ჰქონია, ეგ შენახული მაქვს ცალკე)
STI Coil Springs (სტოკთან შედარებით 1 სანტიმეტრით დაბალი პრუჟინები, გრუბი საერთოდ არ არის, კომფორტულია და ამავე დროს მანევრირებადი, იდეალური პადვესკაა ყოველდღიური სედანისთვის. რესტაილინგის GT-ს ქარხნულად უფრო მაღალი და რბილი პადვესკა მოყვება ვიდრე არარესტაილინგ GT-ს, ძალიან რბილია და მე პირადად ვერ შევეგუე, თან დიდი არკები ჩანს ცარიელი)
STI Twin-Tip Mufflers (2 თავიანი გლუშაკები)
AEM DryFlow სპორტული ჰაერის ფილტრი, დაზეთვა არ სჭირდება, მარტივად ირეცხება, ფაქტიურად მუდმივია

Rear Spoiler (არასტანდარტული სპოილერია, უფრო სწორედ ძველი ლეგასის არის გადაკეთებული, რესტაილინგს მოუხდა მაგრად)
BLITZ Dual Turbo Timer/Boost Meter (ნუ ამაზე არაფერს დავწერ, ისედაც იცით რა შეუძლია)
მოყვება 18-იანი ENKEI-ს უნივერსალი დისკები
This post has been edited by PAINKILLER on 9 May 2016, 01:46