4500$ მანქანის მონაცემები:
Subaru Legacy B4 2.0 GT Si-Drive, 2006 წლის გამოშვება, ფერი: GUNMETAL (ოფიციალურად DIAMOND GRAY METALLIC, კოდი 65Z)
2.0 Twin Scroll Turbo, Dual AVCS, 260 ცხენი, 343nm თორქი, Symmetrical AWD + VTD, SI-Drive (ძრავის და კოლოფის კონტროლის სისტემის 3 რეჟიმით), 5-იანი ტიპტრონიკი (SportShift) საჭის ქვემოთ გადამრთველებით, HID (ქარხნული ქსენონი ბლიჟნებში), MOMO-ს ტყავის მულტი-საჭე აუდიოს და ბორტკომპის კონტროლით, McIntosh-ის აუდიო სისტემა MP3/WMA 6 დისკიანი ინტეგრირებული ჩენჯერით, Pioneer-ის DVD/MP3/WMA/Xvid პლეერი 7"-იანი ეკრანით, მაკინტოშთან არის დაერთებული სპეციალური Wired FM Modulator-ით (ასევე Pioneer-ის წარმოებაა)
გარბენი: 89.995 კმ Aftermarkets:
STI Front Lip (წინა ბამპერის ტუჩი)
STI Pedal Pads (არარესტაილინგიდან გადმოვიტანე და მხოლოდ გაზის პედალზე არ წავიდა, რესტაილინგს სხვანაირი გაზის პედალი ჰქონია, ეგ შენახული მაქვს ცალკე)
STI Coil Springs (სტოკთან შედარებით 1 სანტიმეტრით დაბალი პრუჟინები, გრუბი საერთოდ არ არის, კომფორტულია და ამავე დროს მანევრირებადი, იდეალური პადვესკაა ყოველდღიური სედანისთვის. რესტაილინგის GT-ს ქარხნულად უფრო მაღალი და რბილი პადვესკა მოყვება ვიდრე არარესტაილინგ GT-ს, ძალიან რბილია და მე პირადად ვერ შევეგუე, თან დიდი არკები ჩანს ცარიელი)
STI Twin-Tip Mufflers (2 თავიანი გლუშაკები)
AEM DryFlow სპორტული ჰაერის ფილტრი, დაზეთვა არ სჭირდება, მარტივად ირეცხება, ფაქტიურად მუდმივია

Rear Spoiler (არასტანდარტული სპოილერია, უფრო სწორედ ძველი ლეგასის არის გადაკეთებული, რესტაილინგს მოუხდა მაგრად)
BLITZ Dual Turbo Timer/Boost Meter (ნუ ამაზე არაფერს დავწერ, ისედაც იცით რა შეუძლია)
მოყვება 18-იანი ENKEI-ს უნივერსალი დისკები





