ერთი რამეა სხვაობა, წინა წამყვანი და კვადრო,
რომელი პრივოდს აირჩევ ის უნდა იყიდო,
ევო რო არ იყოს კვადრო, ეს კოლტი გაცვითავს 4-5 ევოს,
მყავს 2013 წლიდან,
ძრავს ხელი არ მიმიკარებია,
ვიხლოპი, კოლექტორი, ქულერი შევცვალე, დავბუსტე, დავანასტროიკე და 240 ცხენით ვაგაზავე 1-2 წელი,
ახლა გამოვცვალე ტურბო და ვბერავ 1.1 ს და ვაგაზავებ 5 თვეა უკვე,
გარბენი 210 ს ურტყავს,
მეტი მომინდება და დავაყენებ უკვე ტდ-05 ს და ავცდები 300 ცხენს,
ჯერ მეზარება,
წვავს აგერ რაც დაწერა გიორგიმ მასე და მეტი რა უნდა ქნას ქარხნულმა 1.5 ძრავმა და ყველა დეტალმა.რაც ქარხნიდან მოყვება,
ესაა სხვაობა ევო და ამ კოლტს შორის,
ძრავის გასტროკერებაც იგივე ჯდება რაც ევოსი,
გააკეთებ და ექნება მერე უამრავი ძალაც,
ხიდი ამას არააქვს, რაზდატკა ამას არააქვს და არც არაფერი გაუფუჭდება
* * *
მთავარია არ დამტვრიო, კაპოტი, შიტოკი არ დააზიანო,
სხვა ყველაფერი იშოვება და არც ძვირია დაშლილებში,
This post has been edited by dola28 on 5 May 2016, 14:52