სალამი,
მოკლედ მჭირდებოდა ტევადი ავტომანქანა(5+მგზავრით) , 4X4 ზე, პატარა გაბარიტების, + ეკონომიური + შეზღუდული ბიუჯეტი 2K+$$
ერთი შეხედვით ეს ყველფერი ერთად წარმოუდგენელი მეგონა მაგრამ მივაგენი ასეთ ვარიანტსაც.
პ.ს გაბარიტებით არის ჰონდა ფიტზე პატარა, სიგრე/სიგანით.
იაპონიაში იწარმოება როგორც Daihatsu Atra 7 და Toyota Sparky (ყავს Kei Car მოდელებიც, 0.7 ძრავებით)
ყიდვამდე გავეცანი ბევრ ნიუანსს და დეტალს, სხვადასხვა ფორუმებზე და საიტებზე. აღმოჩნდა რომ ავტომატიკები აქვთ შედარებით სუსტი ამ მანქანებს ამიტომ გადავწვიტე მექანიკის ყიდვა. + (უკეთესი ,,გაწევა'' და ნაკლები წვა ექნებოდა ვიფიქრე)
იმის გამო რომ მექანიკები საკმაოდ იშვიათია(და შედარებით ძვირიც) კარგა ხანი მომიწია აუქციონზე ლოდინი.
ძრავი აქვს ტოიოტა ს 1.3 K3-VE (ჯაჭვზე) რომელის ბევრ მოდელში დგას (ტოიოტასა და დაიჰაცუში)
Максимальная мощность, л.с. (кВт) при об./мин. 92 (68) / 6000
Максимальный крутящий момент, Н*м (кг*м) при об./мин. 125 (13) / 4400
კოლოფი: 5 სიჩქარიანი მექანიკა.
მე როგორც ვიცი 4X4 ზე აქვს მუდმივად ჩართული (უკან ე.წ. ,,მოსტი'' კარდანული გადაცემით, წინ ჩვეულებრივი ხიდი)
გამავლობაში დიდად არ გამიტესტავს თუმცა ვიცი რომ კარგი გამავლობა აქვს ))
ძალიან მოსახერხებელი და ტევადი სალონი აქვს, 7 ჩვეულებრივი გაბარიტის ადამინი თავსდება თავისუფლად. (აქვს სავარძლების 3 რიგი, მე3 ს დაკეცვის შემთხვევაში მიიღებთ ძალიან დიდი საბარგულს)
ჩამოვიყვანე სექტემბერში და მას მერე გავიარე სადღაც 5000 კმ, აქედან 90% ქალაქში. შევუცვალე ზეთი და სვეჩები.
წვით ქალაქში წვავს: 7.5 დან ტრასაზე 6-6.5 დან, რეგუალრი.
მოყვებნა 2 წყვილი დისკ-საბურავი , ზამთრის და ზაფხულის.
დუგები დავაყენე მეთვითონ, (C კლასის მერსედესის).
უყენია Apexi N1 ის ჩინური ,,გლუშიტელი'' (ვიზუალისთვის მხოლოდ )
7Inch იანი Eclipse DVD/MP3/AUX პლეიერი + უკანა ხედვის კამერა.
გაყიდვის მიზეზი შემდგომში: ვერ ვიყენებ დანიშნულებისამებრ+ვერ შევეჩვიე მექანიკას.
გაცვლის შემთხვევაში განიხილება მხოლოდ ავტომატიკა, საჭეს არ აქვს მნიშვნელობა.
ფასი: 2500$
http://www.myauto.ge/index.php?action=deta...car_id=20784629

This post has been edited by ratikobaxa on 23 May 2016, 12:45