ე92 მყავს 335 და იგივეა იდეაში რა რესურსის მხრივ. E60იც მყოლია წლების წინ და ზოგადად აზრზე ვარ რა უჭირს და რა არა...
პომპა 450$. წყალს ჩაასხამ, მეორე დღეს გახეთქავ (ბლოკში ნაგრუზკაზე 700+ გრატუსია ტემპ, აგიდუღებს ეგრევე და დახეთქავ შლანგებ-რადიატორიანად ყველაფერს. ანტიფრიზს დუღილის ტემპ მაღალი აქვს)... მეტი წილი ანტიფრიზის პირობებში დიდხანს იმუშავებს საკმაოდ...
ფარსუნკები მეორადები 50 ლარიდან ღირს, დააყენებ და იმუშავებს რა... ჩემიც ურევდა 2 ცალი და ახლები არა ტოროლა... დავუყენე მეორადები და დარბის ხოშიანად.
მაღალი წნევის ნასოსი პრობლემატურიაო იძახიან, მე არ მქონია პრობლემა
ლლ01 დაშვების ზეთი ასხი ყოველ 5ზე უცვალე და ტურბინებს ვერ გააფუჭებ ძაან დიდი ხანი..
საწვავის ფილტრი ძვირია საკმაოდ, მაგრამ მაგის შეუცვლელობის გამო ხლამი შეაქ ფარსუნკაში და იჭედება ჯიგარი, ხოდა ჯობია შეცვალო...
ძრავი N54 ლეგენდად დარჩება ძაან დიდი ხანი ბმწ ისტორიაში... ძაან დიდ ტუნინგს უძლებს გაუხსნელად...
სმგ კარობკა ცოტა პრობლემატურია იდეაში, მაგრამ მე არ მაწუხებს ეგ, უბრალო ტიპტრონიკი მაქვს ტროიკის შემთხვევაში
დინამიკ დრაივი და აქტიური რული ზოგადად ე60ის ზაიობია... მე მაგ 2 ოფციით არ ვიყიდდი...
ალუმინის ლანჟერონები E60ის პრობლემაა ზოგადად... კაი იამაში რო ხიო ზაზორებს აურევ, მაგიტო უფრო დავიწუნებდი მე მაგ მანქანას, ვიდრე ზემოთხსენებული რესურსიანი ნაწილების გამო

იამების მოძებნა კიდე არ გაგიჭირდება თბილისში

იტოგში, E60 მოდელს (ნებისმიერი ძრავით) უფრო არ გირჩევდი მე, ვიდრე N54 ძრავს, როგორც ასეთს...
3.0 უტურბინო კიდე ჩიპე რამდენიც გინდა, აზრი არ აქვს.... ბევრს ვერაფერს მიიღებ
აგია ცხოვრება სიმონ???...