#51027677 · 25 Jul 2017, 16:18 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
დახურეთ რა ეს თემა, ვითომ ეიფორია იქმნება. შემოვა ტექდათვალიერება და ამ 90-იანების და 2000-იანების დასაწყისის მანქანები, თბომავალივით რომ ბოლავენ, როცა ვერ გაივლიან შემოწმებას, მერე აბარონ ელიავაზე ნაწილებად. და ვინც ყიდვას აპირებს კიდევ ამ მანქანის, კარგად დაფიქრდება რისთვის და რატომ აპირებს ზოგადად მანქანის ყიდვას და ა.შ. წლების წინ ისრაელიდან ჩამოსულები ამბობდნენ, რომ ფიატ ჩინკვეჩენტოს და დაიჰაცუ კუორეს კლასის მანქანები 7-8 ათასი აშშ დოლარის ექვივალენტი ღირსო (აქ მაქსიმუმ 2 ღირდა ეგეთები) და მაგრად მიკვირდა, წარმოება არ აქვთ საკუთარი და ასე ძვირი რატომ ღირს მეთქი. თურმე ძალიან სწორიც ყოფილა, 2008-ის მერე მილიარდები გავიდა იაპონიაში, გერმანიაში და ამერიკაში იქაური ნაგვის ჩამოსაზიდად. თბილისში გაწვიმება შემძულდა, ყველა მანქანით გამოდის და ავჭალის ან თუნდაც ფონიჭალის ბოლოშიც კი საშინელი საცობია.
შევეშვათ რა ამ ბაზრობის სასტავის ლაყბობის ამ ფორუმზე გადმოტანას და დახურეთ ეს თემა. ისე უქნიათ 10000$ დაუდიათ 99-იანი ვიტსისთვის და ფიტისთვის
--------------------
. . . მაგრამ მარტო წვრთნა რას იზამს, თუ ბუნებამც არ უშველა!
|