მეც ჩავდგებოდი ბდღვნად რომ ღირდეს, მაგრამ ეგ განსხვავება არ მიღირს ნამდვილად საწვალებლად
Qlunchxiსმარტივი შეესაღა ჩემს ოჯახის წევრს.
ჰოდა რა ვუყო ახლა ხომ ვერ მასწავლი - თანხა როგორ შევიტანო?
და კალათაში თუ მოსულა ერთხელ დამატების შემდეგ პროვაიდერების ცვლა? თუნდაც თვეში ერთხელ. ან კიდევ იგივე პროვაიდერზე ერთზე მეტი სააბონენტოს გადახდა?
* * *
ვიპოვე:
სცენარი 1:
- ვებ-გვერდზე www.smartivi.ge ირჩევთ ოფციას: ონლაინ გადახდები/Sმარტივი ბალანსის შევსება
- შესაბამის ველში შეგყავთ Sმარტივი ბარათის 16 - ნიშნა ნომერი ე.წ. PAN და სასურველი გადასახდელი თანხა.
- დასტურის რილაკით გადადიხართ მომდევნო გვერდზე, სადაც შეგყავთ იმ ბარათის მონაცემები, რომლიდანაც გსურთ Sმარტივი ბარათის ბალანსის შევსება.
- დასტურის ღილაკით ხდება გადახდის საბოლოო დადასტურება.
- ბალანსის შევსება ხდება მომენტალურად, ონლაინ რეჟიმში.
სცენარი 2:
- თუ თქვენ ვებ-გვერდზე დარეგისტრირებული მომხმარებელი ხართ, Sმარტივითა და პაროლით გადიხართ ავტორიზაციას ვებ-გვერდზე და ირჩევთ ოფციას : Sმარტივი ბალანსის შევსება . შესაბამის ველში წერთ სასურველ გადასახდელ თანხას და ირჩევთ ღილაკს ”გადახდა”
- მომდევნო გვერდზე შეგყავთ იმ ბარათის მონაცემები, რომლიდანაც გსურთ Sმარტივი ბალანსის შევსება.
- დასტურის ღილაკით ხდება გადახდის საბოლოო დადასტურება.
- ბალანსის შევსება ხდება მომენტალურად, ონლაინ რეჟიმში.
Sმარტივის ანგარიშზე თანხის შეტანა ლიბერთი ბანკის ბანკომატის მეშვეობით:
- ბანკომატში ათავსებთ იმ საბანკო ბარათს, რომლიდანაც გსურს თანხის გადარიცხვა Sმარტივზე;
- ირჩევთ მოქმედებას : გადარიცხვა
- შესაბამის ველში შეგყავთ Sმარტივი ბარათის 16 - ნიშნა ნომერი ე.წ. PAN და სასურველი გადასახდელი თანხა.
- დასტურის ღილაკით ხდება გადახდის საბოლოო დადასტურება.
- ბალანსის შევსება ხდება მომენტალურად, ონლაინ რეჟიმში.
ეს სამივე ოპცია მხოლო ვიზა ბარათით? ამექსი არაო?