ამაზონიდან მინდა გამოვიწერო და უკვე მეორედ დამიბლოკეს ექაუნთი

ბილინგის მისამართი არ ემთხვევა და შენი მონაცემები გამოგზავნეო
iCard-ი მაქვს
და ვეღარ გამიგია რა მისამართი ჩავუწერო
თავიდან ამერიკული შიფინგის მისამართი ვცადე
მერე ქართული, რომელიც
https://tbconline.ge-ზე ვნახე
მაგრამ აქ ერთი რაღაც ვერ გავიგე
https://tbconline.ge-ზე ჩემს საკონტაქტო მონაცემებში წერია ძველი მისამართი, სადაც ადრე ვცხოვრობდი და პირველად TBC-ში მაგ მისამართით "დავრეგისტრირდი"
მაგრამ ეს iCard-ი ავიღე ახალ მისამართით, თუმცა
https://tbconline.ge-ზე ისევ ძველი წერია და უკვე აღარ ვიცი რა ჩავწერო
ბანკშიც ვერ ვრეკავ, ხან დაკავებაა და ხან ავტომოპასუხე ისე მაგრად "ჭედავს" რო ეტყობა პრობლემაა რაღაც
არადა 1 ცალიღა დარჩა ის რისი გამოწერაც მინდა და მეჩქარება
თან დღეს რო გამოვიწერე 1 დოლარი ეგრევე ჩამომაჭრა....არადა 100 დოლარიანი ნივთი გამოვიწერე
აი იმათი წერილი
Greetings from Amazon.com.
Unfortunately, we are currently unable to process your order because the billing details provided with your payment method do not completely match the information on file with the card issuer. To avoid cancellation of your order, please reply to this email message with the following information:
* Name as it appears on your credit or debit card
* Your billing address (as it appears on your monthly bank statement)
* Phone number on file with the card issuer
Please keep in mind that if you have recently moved, you may need to update this information with the card issuer. Do note that you will be unable to access your Amazon.com account as it has been placed on hold until we can verify the correct billing details.
**Note**
For a faster response, please reply via email as the information cannot be updated online or via telephone.
**Note**
Please don't hesitate to email us should you have any further questions and thank you for shopping at Amazon.com.
უკვე რამდენიმეჯერ გავუგზავნე ჩემი მონაცემები და არ მპასუხობენ
This post has been edited by blaugranator on 7 May 2012, 21:17