რომ იცოდე გოთიკაში ესეთი ტექნიკური პრობლემები გაცილებით მეტია ვიდრე fallout ში... იმიტომ რომ GAMEPLAY ის პროცესში ადამიანის მართვა და ბრძოლა გაცილებით ერთფეროვანი რჩება მთელი თამაშის განმავლობაში... აქ კიდევ ტაქტიკა ყოველი განვითარების მერე იცვლება... ნუ gothic 3 ხო სასაცილოა ამას შეადარო საერთოდ... იმის მიუხედავად ვიძახი რომ gothic ების მოყვარული ვარ მეთვითონ.. რაც შეეხება ობლივიონს... უკვე თამამად შემიძლია ვთქვა რომ როგორც RPG თამაში გაცილებით დაბალი დონის არის OBLIVION ი ვიდრე ეს.. ერთფეროვანი სთორი... რუკაზე ნიშნულიდან ნიშნულზე გადასვლის მეტი არაფერი არაა... გამიხარდა ტურნირები ვიპოვე მეთქი და ისიც ერფეროვნად ერთ მისვლაზე გავიარე და მერე ჩემპიონი რომ გავხდი მაგის მუღამიც აღარ დარჩა თამაშში... ერთერთი მიზეზი რის გამოც აუდიტორიამ ობლივიონი უფრო მოიწონა ვიდრე თუნდაც morrowind ი ის არის რომ ადვილი სათამაშო იყო გაცილებით და ტექნიკურადაც შედარება არ შეიძლებოდა არა და როგორც RPG თამაში ყველაფერი რისი გაბანძებაც შეეძლოთ გააბანძეს.. კაროჩე აი თითოოროლა თამაშები არის რომლებიც 2004 წლიდან 2007 წლამდე ვიხილე და ასე თუ ისე გაასწორასავით... უმეტესობა იყო გრაფიკის და სენსორული ანიმაციების განვითარების პერიოდში გაკეთებული აბლსოლიტურად იგივე რაც უკვე მანამდე იყო ოღონდ მიმბაძველობის გამო ზედმეტად გაუკუღმართებული... ნუ ამ ბოლო დროს რაღაცეები ჩანს ნორმალური...
ეხლა თუ story საც გადავავლებთ თვალს... აშკარაა რომ FALLOUT ის თამაშისას გაცილებით ბევრ რამეს მოყავხარ აღტაცებაში ვიდრე თუნდაც Gothic ის თამაშისას... არა და პრინციპი ერთიდაიგივეა... როდესაც სხვა თამაშები მაქსიმალურად არიან დაბალანსირებულები... აქ ყველაფერი სულ სხვანაირია... ქუესთები არეულ დარეული... რუკა არათანაბრად განაწილებული... ანუ ყველაფერი ისეა როგორც რეაულ სამყაროში არის.. ხოდა ამავ დროულად შემქნელის მიერ წარმოდგენილი სამყარო რომელიც მთლიანად განსხავებულია.. მარა GAMEPLAY რომელშიც ყველაფერი ისევეა როგორც შენს სამყაროში... უკვე მიზეზი ხდება იმისა რომ თავიდან ფეხებამდე შესული ხარ თამაშში..
ეს უკანასკნელი OBLIVION ს უკვე საერთოდ არა აქვს.. აი fallout და gothic სხვა ამბავია...
მე fallout ს და gothic ს არც შევადარებდი... მითუმეტეშ იმით რომ იქ კაცი სხვნაირად ჩანს.... ეგრე ორივეს OBLIVION ჯობია 100 თავით.... იმას რომ კაცი სხვანაირად ჩანს მოყვება თავისი უნიკალური GAMEPLAY რომელიც ასეთი ხედის გარეშე შეუძლებელი გახდებოდა... მერე კიდევ ერთი კლასიკა DIABLO ზუსტად ასეთივე აქსონომეტრიული ხედით არის წარმოდგენილი... მარა დღესაც სასიამოვნო სათამაშოა.. და გარდა მაგისა არანაირი ცვლილება ხედის მხრივ არ იქნება DIABLO 3 ში... ეგ იმას ნიშნავს რომ GAMEPLAY ის ცოტას თუ წაითამაშებ მიხვდები თუ რატომ არის ასე და არა ისე როგორც gothica ში.
რაც შეეხება გრაფიკას იმას თუ გავითვალისწინებთ რომ ყველანაირი პროპორციული ნორმები დაცულია და გარდა მაგისა თამაშის დროს გამოყენებულია ყველა 3D მაღალ პოლიგონიანი მოდელი... ერთი ნაკლი ის არის რომ ეს ყველაფერი 2D frame ებათ არის წარმოდგენილი... რაც იმ დროისთვის ერთადერთი გამოსავალი იყო 3D გრაფიკის წარმოსაჩენად. საკმაოდ დიდი შეფასებას მივცემდი FALLOUT ს... ნუ ვიზუალურად გაცილებით ლამაზია ვიდრე თუნდაც gothic 1.
გარდა მაგისა concepti ს თვლასაზრისით დღემდე შეუდარებელია... განადგურებული დედამიწა და მისგან შექნილი ატრმოსფერო მუსიკა და ასე შემდეგ....
ამ მხრივ gothic 1.. ვერ შეედრება... 2 და 3 თავის მხრივ კარგია რათქმაუნდა..
ერთადერთი რამაც ამ ბოლო ხანში აჯობა Gears of war ის კონცეპტი იყო მაგარი ზუსტად იგივე სტილში.. ნუ მხოლოდ კონცეპტს ვადარებ...
კაროჩე ამ ყველაფრის მიხედვით... ყველას ვურჩევდი ამ თამაში თამაშ... თუნდაც იმიტომ რომ ეხლა ოქტომბერში მესამე ნაწილი გამოდის და ჩაიდნებივით არ მივუსხდეთ... მეც ეხლა ვთამაშობ პარალელურად
This post has been edited by prince_meo on 2 Aug 2008, 14:38