Ჰომკამინგი ყველაზე სუსტია ჩემი აზრით(თუ ორიჯინზს არ ჩავთვლით,რომელიც მეორე დღეს აღარც მახსოვდა რაზე იყო)
ძაან ბევრი რამე არ მომეწონა
Აი ტიპიური ამერიკანიზირებული სლეშერია
უაზროდ შეთხრილი პირამიდ ჰედით,ფან სერვის კამეოს სახით
სიუჟეტშიც აქვს ლაფსუსები
Და ყველაზე მეტად რაც დამამახსოვრდა ის არის რო პირველად დახურვისას უცხოპლანეტელების თეფშის დასასრული მივიღე
Გამოვშტერდი მეთქი,რო Ვთქვა,კიდე რბილად ნათქვამი იქნება
Ანუ ტიპებს იმდენად არ ესმოდათ მატერიალი,რაზეც მუშაობდნენ,ვერც კი მივხდნენ,რო UFO ენდინგი ხუმრობაა ჩვეულებრივი და წინა საილენტებში NG+ ის გარეშე ვერ მიიღებდი,სიუჟეტის მთლიანობა და სერიოზულობა რომ არ დარღვეულიყო
Აქ კიდე პირველივე ჯერზე თავისუფლად შეგიძლია მიიღო
რუმში ერთადერთი,რაც მომწონს ოთახია თვითონ.იმის გარეთ რაც ხდება მოსაწყენია(ნუ.მთავარ ბოროტმოქმედის მოტივაციაა კიდე საკმაოდ საინტერესოდ აწყობილი)
Და რა კითხვა გამიჩნდა კიდე,იქნებ მიპასუხოთ
Აი მონსტრები რო არიან და ბოყინის ხმას რო გამოცემენ,ეგ ჩემ ვერსიას ჭირდა რამე,თუ ეგრეა თამაშში გათვლილი

Დაუნპურს რაც შეეხება,მომწეონა რავი
Უფრო Grounded ისტორია აქვს და მარტივად შეგიძლია მთავარ გმირს უთანაგრძნო
თვითონ სიუჟეტიც არაფერს აშავებს მთალიან კონტექსტში და Პირდაპირ არაა გადაბმული სხვა ნაწილებზე
ქალაქი მაგრადაა გაკეთებული.ყველგან რაღაც საინტერესო დეტალს პოულობ.გრძნობ რო ოდესღაც ცხოვრობდა ხალხი თავისი ჩვეული ცხოვრებით
საიდ ქვესტებიც კაი მიგნებაა და ნახევარზე მეტი საინტერესო იყო საკმაოდ
სხვა სამყაროში გადასვლაც კრეატიულად გააკეთეს
ძლიერი წვიმის მექანიკაც გამისწორდა
ძაან ბევრი საკაოფო ისტერ ეგია(აი მაგალითად ერთ კიბეზე რო ახვალ და ფანჯრიდან გადაძვრბი,მეოთხე ნაწილის ოთახში ხვდები)
Კი,გეიმპლეის აქვს პრობლემები.
ტექნიკურადაც არაა დამუშავებული
Და მონსტრების დიზაინიც ისე რა
Მაგრამ მთლიანობაში ძაან"დუშევნი"საილენტია ჩემი გადმოსახედიდან