ისე ცოტა ერფრევოვანი გახდა, მთავარი ქვესტის შემდეგ. სულ ერთი და იგივეა, გადადი ლოკაციაში, ხმლის ერთი მოქნევით მოკლავ რაღაც ან ვიგაც ბოროტს, მერე ალაფი ააგროვე, წადი ქალაქში, გაყიდე და ნაწილი ალაფისა სახლში შეინახე, ერე ისევ გადადი ახალ ლოკაციაში , ახალი დავალების შესასრუელბლად.... მოკლედ თვითონ დავალებებია ერფეროვანი და ეს მთავარი სიუჟეტური ისტორია უცებ დამთავრდა, ალდუინი მოკვდა, ტამრიელი და სკაირიმი გადარჩა აპოკალიფსს და როგორც იტყვიან, ქატო იქა, ფქვილი აქა

.
witcher 2 - ს უფრო საინტერესო სიუჟეტი აქვს, დეტექტივს მოგაგონებს. ეს სკაირიმი კიდევ ობლივიონის დამატებასავითაა რა.
ამ სერიაში, რასაც ქვია - ,,საბოდიალო,, სტილის RPG-ში , მოროვინდი იყო ყველაზე ,,იდუმალი,, , უკიდეგანო და თავს და ბოლოს რომ ვე რგაუგებდი, ისეთი. უბრალოდ მოროვინდს ამისთანა გრაფიკა არ ჰქონია, თორემ შინაარსით ათასჯერ ჯობდა სკაირიმს.
თან ეს აბჯრები და იარაღები თითქმის სულ ერთნაირია, რამოდენიმე სახეობის აბჯრებია და მორჩა. ეს დრაკონის აბჯარს რომ ცაიცმევს გმირი, გატყავებულ მამონტს გავს, 10 000 წლის წინ გარდაცვლილს.
უნდა იყოს ისე, რომ მოთამაშე თავდ ქმნიდეს დიზაინსაც თუნდაც