ისე ხო ეგ ეხლა გამახსენდა, მესამეს ძალიან ცუდი ჟურნალი ჰქონდა. ნორმალურად ვერ იგებდი ქუესტების აღწერილობეას და რომელიმე კონკრეტული ქუესთის სხვადასხვა ქუეპუნტქების შესრულებისას ჟურნალში ქუესთის აღწერილობა არ იცვლებოდა. ძირითადად საიდ ქუესტებს ვგულისხმობ. დაგიწერდა იშოვე ესო და უნდა გეშოვნა.

ან რუკის მიხედვით, ან მაღაზიაში გეყიდა.
სხვა სიტყბეით რომ ვთქვათ, რპგ-ს ჟურნალის დანიშნულება გადაიტანეს რუკაზე და კონკრეტულ ლოკაციებში ყოფნისას V-კნოპკაზე. ანუ ის დანიშნულების პუნქტი რაც ტრადიციულად ქუესთების აღწერილობაში უნდა ყოფილიყო, რუკაზე უნდა გეძებნა ან მისიებში "თარგეთის" გაჩენით უნდა გეპოვა. განა ეს ცვლილება იმისი 100% მტკიცება არ არის რომ თამაშის "ექშენ" მოთამაშეებზე მიბმას ცდილობდნენ? აბა "ექშენ მოდში", რომელიც დიალოგებსაც კი ახტება (ვის მოუვიდა აზრად ამის ჩართვა მას ეფექტში??!!!) ჟურნალის კითხვას არავინ დაიწყებდა და ამათაც იპოვეს ესეთი "ფანებისთვის" იოლი გამოსავალი, ჟურნალის ფუნქციების ფაქტიურად გაუქმებით და ყველაფრის რუკაზე და V "ღილაკზე" (

) გადატანით.
არა რა, მესამე ნაწილში მაგრად დაიკიდეს არამარტო მას ეფექტის, არამედ თვითონ კომპანიის და ზოგადად რპგ-ების ფანები, იმიტომ რომ უფრო მეტი მყიდველი მოეზიდათ.

როდის მოვა ის დრო რომ ცდ პროჯეკტის მსგავსი კომპანიები წაიყვანენ ინდუსტრიას.
* * *
თუნდაც ის საიდ-ქუესთები რომლებიც სიარულის დროს, სხვების დიალოგების გაგებით გეძლევა განა ეგეც "ექშენ", ზარმაცი ფანებისთვის არ შექმნეს?! მათთვის ვისაც დიალოგებში ჩართვა, მათი წარმართვა და მათი აზრის გაგება ზედმეტად ეჩვენებათ. სად გაქრა ჩვეულებრივი საიდ ქუესტები, რომლებშიც აზრიც დევს, დიალოგებზეც არის დამოკიდებული და ცოტა გადაწყვეტილების მიღებასაც მოითხოვს?! ამ თამაშს თუ დაუკვირდებით ძალიან ბევრ წვრილმანს აღმოაჩენთ რომლებიც სპეციალურად "ექშენ"ფანებისთვის შემოიღეს. ნუ შესამჩნევი რომ არ იყოს ეს წვრილმანები კიდე ხო, მარა მიდი და არ შეამჩნიო ეხლა ნორმალური საიდ-ქუესტების დეფიციტი, ჟურნალის არ ქონა, ციტადელის მსგავსი გამოსაკვლევი ლოკაციების სიმცირე და ყველაფრის შუტერ, კორუდორულ ლოაკციებზე მიბმა.....
This post has been edited by MiQo on 14 Apr 2012, 21:25