არ მთავრდება (ისევე როგორც არ მთავრდებიან დანარჩენი 3 ფრაქციის ციკლური მისიები). სულ რომ შეუვალ სიმაგრებად აქციო დასახლებები ეშელონირებული მრავალსაფეხურიანი დაცვით, დარაჯებით, ძაღლებით, ქვემეხებით, ტურელებით, კედლებით, თხრილებით წყლით და ზვიგენებით და პირანიებით, ენერგეტიკული ბარიერებით, და დროის მანქანებით მაინც მოვა ვინმე პრისტონ გარვი და მოჯვავს რომ ორმა წუნკლიანმა ბომჟ-რეიდერმა დააწიოკა იქაურობა. და ახლა მარტო ჩვენ (!გენრალი) თუ შევძლებთ ამ ორი ბომჟის საქათმეში შესვლას და მათ აჭიპვას.
ფრაქციები არ გაძლევენ არანაირ ვარიატიულობას - არანაირი დიპლომატია ფრაქციებს შორის.
ჯანდაბას დიპლომატია, ვინმემ დახურა ფოლაუტ 4 ისე რომ მინიტჩიკების გენერალი არ გამხდარიყო?

როგორ უნდა გადაითამაშო სხვა როლი? ვერანაირად - არსებობს მარტო ერთი როლი რომელიც თავს მოგახვიეს.
30 ლვლ-ი ვა. ჯიუტად არ მივდივარ კონკორდში, იმ შავტრაკიანი გარვეის ცრუპათოსის დანახვის მეშინია.
დამინახავს თუ არა ხელგაშლილი შემეგებება სიტყვებით "ვაა მინეტმენების გენერალს გაუმარჯოს!"...
მოკლედ. ფრაქციები. რომელ ფრაქციასთან შეგვიძლია ჩვენი გაიგივება?
ჩამოვთვლი თანმიმდევრობით. შევეცდები არაფერი გამომრჩეს.
1) მინეტ-მენები.
მოლუსკებმა გამოყარეს "ციხე-სიმაგრედან (რომელის კედლის შემოღობვაც ვერ მოახერხეს ბოლო... 50 წლის მანძილზე?)
ბომჟების პარადი.
კიდე არ მექნებოდა ასეთი აგრესია მათ მიმართ წევრობა ტრაკში წიხლით რომ არ შემოეტენათ.
ფრაქცია რომელიც გაიძულებს მთელ რუკაზე უშედეგოდ აშენო საყრდენი წერტილები.
ერთადერთი პლიუსი ასე 80+ ლეველზე ბომჟ-არტ-დარტყმას გაძლევენ თითქმის მთელ რუკაზე.
მაგრამ
ა) ამისთვის მთელი რუკიდან ბარემ 100-ჯერ უნდა მოფხიკო ნაგავი და აუშენო "ინფრასტრუქტურა" დაასახლო ბომჟები, დადგა თავად არტილერია და ა.შ. და ა.შ.;
ბ) მაგ დროისთვის უკვე ტერმინატორი ხარ . გახატია მაგათი არტილერია.
2) რაილროადი. ფრაქცია რომელიც ათავისუფულებს ტოსტერებს (მიეც გლახაკთა საჭურჭლე, ათავისუფლე მონები © შოთა) და ამისთვის არ ზოგავს ადამიანურ რესურსს.
დებილები. გაანთავისუფლებენ სინტებს და რა იქნება შემდეგი? ლამფუჩკებს ამოახრახნიან პატრონებიდან?
კბილების ჭრაჭუნით შეიძლება შესვლა.
ბოლო ბოლო მარტო მაგათ მოიფიქრეს ტრუსიკებზე, და მაიკებზე (უკაცრავად პერანგებზე) ჯავშანფილების მიმოქლონება.

ხოლო დაცვის ბუსტი 60+ ლვლ-მდე წყვიტავს ხოლმე... ალბათ... (ბრონელიფჩიკი ტეპერ ოტ ბესედკი)
მინუსი: უნდა აიტანო დებილი "ლიდერი", დიპლომატიის ჩანასახების გარეშე.
სამაგიეროდ კერკეტი კაკალის რეინკარნაცია (ცოტა მატყუარა მაგრამ რა უჭირს - ასე უფრო საინტერესოა), თავის დელივერერით ცოტა გიმშვიდებს გულს.
3) მეტალოპლასტმასის საძმაკაცო (ე.წ. BOS) სულ წაშალეს იდეოლოგია, დატოვეს ფანატიკოსი მილიტარისტების ხროვად.
არც მანამდე იყვნენ კამფეტები, მაგრამ რაღაც ლოგიკა ჩანდა მათ მოქმედებებში. ეხლა უბრალო რეიდერებისგან მხოლოდ მანიის მაშტაბებით და დირიჟაბლით განსხვავდებიან...
ფოლაუტ 4-ში ბუების როლს ასრულებენ. ანტიმილიტარისტული პროპაგანდა - აი რას წარმოადგენენ.
ვთვლი რომ ფრაქცია აქციეს კარიკატურად.
შეიძლება შესვლა ოღონდ ლაქლაქს არ უნდა უსმინო , ტიტრები არ უნდა წაიკითხო.
ნა ვიდ - OK.
4) ინსტიტუტი.
თავის დროზე ისეთი დახვედრა მომიწყეს (ჩემი პერსონაჟის გრძნობებზე თამაშს ვგულისხმობ) რომ მაგათი დროშის ქვეშ ბრძოლა გულს მირევს.
სტერილურ ზეწრებში გახვეული ტრა#&ბის ხროვა.
მაგათი მეთოდები და ორმაგი სტანდარტები მიუღებელია. მეორეს მხრივ ერთადერთი ფრაქციაა, რომელიც ჯაშუშუობის აზრზეა.
მეცნიერები რომლებმაც ჩათვალეს რომ ყველაფრის უფლება აქვთ (საყოველთაო კეთილდღეობისათვის © Hot Fuzz).
იდეაში ზემოდან უნდა ჩაჩვრიტო მაგათი სორო და კანალიზაციის მილი ჩაუშვა.
ჩემის გაგებით, bonum commune communitatis , გულისხმობს მაგ ორგანიზაციის სრულ სტერილიზაციას.
რეზუმეს სახით რა გვაქვს?
ჯოხებითთ და მძღრენით შეიარაღებული -ბომჟები,
ჯარისკაცუნები ცარიელი თავით და სავსე მჭიდებით,
დეგენერატი ტოსტერიპარია პარტიზანები ,
და კიდევ უფრო მეტად დეგენერატი ჯაშუშუები, ნეოიმპრესიონისტული რენესანსის ჭკუათხელი კომპლექსებით
ჩემი არჩევანია ყველას დახოცვა და სუპერმუტანტებში წასვლა.

თამაშის პლიუსებს რაც შეეხება.
სამყარო გახდა მტრული - ყველგან ცხვირის შეყოფა და ლუტის გამოტანა ძნელია. არის ზონები და ადგილები სადაც ჩემი პერსონაჟით ეხლაც კი ცხვირს ისე მოიხოცავენ რომ წარბს არ შეიხრიან.
ეს პლიუსია.
მეორე თუკი ტვინში გამორთავ უსასრულო განმეორებად რუტინულ ქვესტებს ყველა ფრაქციას აქვს რაღაც რასაც შემოგთავაზებს.
ფრაქციებ ირჩევიან არა მორალის არამედ ბონუსების მიხედვით. და აქ არჩევანი საკმაოდ ფართოა. და ერთობ დაბალანსირებულიც კი.
მესამე მშენებლობა, კრაფტი და მოდერნიზაციებ:
გულით რომ მოვინდომო ორჯერ ერთნაირად ვერ შემოვღობავ მამულს

სამწუხაროდ ეს არასაკმარისია თამაშის ხელახლა გადათამაშებისთვის.
სამაგიეროდ იარაღის მრავალფეროვნების-და მიუხედავად ცალსახაა არჩევანი (ტყვიების დეფიციტის კვალობასზედ შეუძლებელია აირჩიო რამე არაავტომატური კარაბინის გარდა... განსაკუთრებით სურვაივ-ალჩიკ სირთულეზე).
მაგრამ სანამ გატოპავ - ანუ მაყუჩს დაუყენებ, ბარემ 38 ლვლ-მდე კბილებს აკრაჭუნებ

და ოცნებობ ვინმეს დაუვარდეს მაყუჩიანი რამე...
მაგრამ ნურას უკაცრავად - დროპის აბვესის ლვლ მკაცრად კონტროლდება, და მაყუჩი არ "გაჩნდება" მანამ სანამ ის შენ უკვე არ გექნება დაკრაფტილი

დამპლები
დავუბრუნდეთ მინუსებს.
ვის არ გაუხარდა როცა აღმოაჩინა ლეგენდარული ძონძი chameleon-ის ბონუსით? ღიმილი სახეზე შემახმა როცა პიპ-ბოი გავხსენი. და ცრემლი მომადგა როცა "გაუჩინარებულმა" გადავწყვიტე კოლიმატორიანი შაშხანიდან გამესროლა.
და რაღა თქმა უნდა MISC განყოფილება. სადაც რამდენიმე დღის ბოდიალის შემდეგ ხვდება ნაგავი/ჩანაწერება/გასაღებეები/ჰოლოგრამები/შენიშვნები და სხვა მთხლე,
თან ისე რომ თარიღის მიხედვით დახარისხება არ აქვს. და ეძებ 40 დედააფეთქებულ გასაღებში NoName Note-ს ... და ეძებ... და ეძებ...
p.s. მოდების ხმარება თუ დაიწყეთ დაწერეთ საყვარელი მოდები. მეც ჩამოვწერე როცა მოვიცლი.