ახალი სურვაივალი, მოკლე მიმოხილვა.
"სეივი საწოლში" - არაჩვეულებრივი გასაწყვეტილებაა, თუკი გავითვალისწინებთ, რომ როგორც წესი ყველაზე გრძელ და სახიფათო ქვესტებს არ აქვთ საწოლიანი ოთახები დასვენება-განმუხტვისთვის...
იარე 20 წუთი რომ მიგა-მოლოტოვ-კოლა-ხედ-შოტ-ონ! ზა ეტა სტოილო ჯიტ!
იტანჯეთ და იბოდიალეთ. აბა რა გეგონათ? ვიჟივანიე ბლია!
"ფასტ ტრეველ ოფფ" - ფანტასტიკა! აქამდე თამაში შეიცავდა: 5% სიარული, 5% უსასრულო დიალოგები, 10% ლოად სკრინ, დანარჩენი 80% მაინკრაფტ და ბატლე
ამიერიდან 95% სიარული, 1% დიალოგები, 1% ლოად სკრინ, 3% ბატლე და მაინკრაფტი.
პპც!
ზოგი ახლა იწუწუნეთ ცარიელი ბატლეები და მაინკრაფტიაო!

"დებაფები" -
ლირიული გადახვევა. ყოველთვის მიმაჩნდა, რომ სირთულის გაზრდისთვის საკმარისია შეცოტავდეს საბრძოლო მასალის ლუტი, 10-ჯერ. შემცირდეს პრეპარატების ეფექტურობა, 80%-ით. დაჭკვიანდნენ მოწინააღმდეგეები - სრულიად საკმარისია შეიძინონ კოოპერატიულობის ჩანასახი.
რა გვაქვს - ყველაფერი ეყრდნობა "დე-ბა-ფე-ბს". სხვა სიტყვებით ნებისმიერი რამ სურვაივალის სამყაროში ამა თუ იმ სახით გვიჯვავს ყოფიერებაში.
მაგალითად,
ანტირადი - გვაშივებს, რაც ისედაც საჭმლის გადამამუშავებელ ფაბრიკას კიდევ უფრო გაუმაძღარს ხდის.
სტიმპაკი გვაწყურებს... ანუ ერთ სტიმპაკზე უნდა ათრიო 2 ბოთლი წყალი (რომლისთვის უნდა იპოვო 2 ცარიელი ბოთლი, მიათრიო ბაზაში და აავსო წყლით).
უბრალოდ გაეხადათ 1,5 ფუნტი??? მაგრამ არა - დებაფი, რომ ზედმეტად აიტკიო თავი. და ისედაც მწირი გადათრევადი ტვირთი უფრო შეგიმცირონ არამარტო ვილაზკისას არამედ უკან, ბლიად, დაბრუნებისასაც ტყჯშ.
და რა თქმა უნდა ავადმყოფობები, რომლებიც ყოველ ბენლ კუნჭულში, ყოველი მოსახვევის უკან არიან ჩასაფრებულები!
დალახვროს ეშმაკმა, თუკი ვხვდებოდე თუ რატომ არის მთავარი გმირისთვის ვისმეს ან რასმეს მიერ ტრაკში ყოველი თითის ტაკება სრული ზვიზდეცის მომტანი!
-გამოდის, რომ უნდა იძინო არანაკლებ 8 საათი ჭამო კარგად გარეცხილი საკვები სპეციალური დიეტით, არ უნდა გაჩერდე მზეზე დიდხანს, არ უნდა აწიო მძიმე ტვირთი და ა.შ და ა.შ. წინააღმდეგ შემთხვევაში დამთავრდება
სამოთხე სანატორიუმი განცხრომა და დაიწყება სრული ფოლ-აუტი

(წარმოიდგინეთ ჩემი გაოცება, როცა გავიგე, რომ თურმე ბინძურ წყალში ცურვა არ შეიძლება - დაავადდები პარაზიტებით! და არანაირი პერკი ამას არ შველის!
ამასთან ნაწილ ლოკაციებთან მისაღწევად უნდა გაცურო წყალში. სხვანაირად არანაირად. იავადეთ ბატონებო!

)
გიკბინეს - ანტიბიოტიკი, მოგხვდა ტყვია - ანტიბიოტიკი, შეჭამე უმი ხორცი - ანტიბიოტიკი, დალიე ნაკადულის წყალი - ანტიბიოტიკი, იწექი პაიპერთან - ანტიბიოტიკი, მოგყვა თითი კარში - ანტიბიოტიკი, ანტიბიოტიკი დალიე? - ანტიბიოტიკი!
ლენინის მოძღვრება ახდა: ანტიბიოტიკი, ანტიბიოტიკი და ანტიბიოტიკი!
ვზივარ საწოლში და ადგომის მეშინია - თითი რომ გადამიტრიალდეს ინფექცია შემეყრება! ხოლო უახლოესი ექიმი დაიმონდ სტიშია, რომლამდეც სანამ მივალ
გზაში დავბერდები პლუს ათასჯერ მომტყ ძალიან ძნელია...
პლიუსებიდან შემიძლია აღვნიშნო, რომ ბევრიე ლეგენდარული მოწინააღმდეგე, რომელსაც ათასში ერთხელ და შეუძლიათ გამოიმეტომ რაიმე ღირებული ნივთი.
ასევე მეტ-ნაკლებად საინტერესო გახდა ბრძოლა - ადვილათ კვდებიან მოწინააღმდეგეები, ადვილად კვდები შენც რაც (თუკი გავითვალიწინებთ, რომ უახლოესი "სევი" გაკეთებული გაქვს სადღაც
ტრაკში შორს, და ძალიან არ გეხალისება იგივე გზაზე თავიდან ბოდიალი) ძალიან "მტკივნეულია" ...
ასევე გჭირდება ჭამა და სმა (თუმცა უზომოდ - ფაქტიურად ნთქავ ყველაფერს რასაც მიწვდები).
საბოლოოდ, რეჟიმის გასაუმჯობესებლად საჭიროა მისი
სრული ატკატი ოდნავ დამუშავება... ამ ეტაპზე ეს არის ნერვების სერიოზული გამოცდა
This post has been edited by mamon on 30 Jun 2016, 15:21