ოკი დავქაჩავ ეხლა.
მე ამერიკულ კომპანიაზე ვმუშაობ. www.scopicsoftware.com და უნივერსიტეტში ვასწავლი გრაფიკაზე პროგრამირებას.
ბევრი ტიპის პროეტქებზე მიმუშავია გრაფიკის დარგში.
სხვადასხვა ენჯინების, გრაფიკული ბილიოთეკების გამოყენებით და ასე შემდეგ.
ენჯინის დეტალებს როდის მოგვიყვებით ან სად შეიძლება ვნახო ?
* * *
დაადებაგირე ? რისი ბრალი იყო იპოვე ?
* * *
ვუჰუუუუ გაეშვა ! დედა რამდენი დევებია !

)) პრიკოლად ერჭობა ისრები და და დეკალებიც კაია. ხვალე უფრო დაწვრილებით ჩავუჯდები და გავივლი

ტექსტურებად jpg-ის გამოყენება დროებითია ალბათ ხომ ?
გარჩევადობის არჩევში რატომ ვარ რამოდენიმე არჩევანით შეზღუდული ?
მათემატიკური ნაწილი და ვექტორ/მატრიცებზე/გეომეტრიულ გამოთველი თქვენია და ოპტიმიზირებული (SSE,SSE2,SSE3,3Dnow და ა.შ) თუ დირექტის სტანდარტულ კლასებს იყენებთ ?
არ აპირებთ მომავალში მულტიპლათფორმული გახადოთ პროექტი OpenGL/DX9/10/11 რენდერერები დაამატოთ ?
3D მაქსიდან აიმპორტებთ X-ში ? თუ კი რომელი იმპორტერით საკუთარი ფლაგინია თუ პანდა ან სხვა მსგავსი ?
ამ ბოლო დროს უდიდესი და დამწყები დეველოფერებიც კონსოლებზე უშვებენ უმეტეს პროექტებს ჯერ და მერე პისიზე. არ აპირებთ ამ ბაზრის ათვისებას ?
საუნდი დაირექთ საუნდია ? მაგალითად FMOD-ის გამოყენება არ გიცდიათ ?
რაიმე სკრიპტის ენას არ იყენებთ, მიღებულია ან საკუთარი ინტერპრეტატორის დაწერა ან მაგალითად LUA და მსგავსის გამოყენება ეს მომავალში მოდების შექმანასაც გაადვილებს.
ტერაინი რა პრინციპზეა, ჰეიგს მეფი, ვოქსელები, რა ოპტიმიზაციებს იყენებთ ?
ფიზიკაც თავიდან ბოლოლმდე თვენია ხომ ? რის სიმულაციას აკეთებს ეხლა ფიზიკის ენჯინი ?
განათების მოდელი დირექტის სტანდარტულია ?
დანარჩენი ხვალ.
ყველა ვარიანტში მაგარი ასწორებს
This post has been edited by Abnormalia on 28 Nov 2009, 02:28