რავი.ერთ ერთი პრობლემაა მაპები მე თუ მკითხავ.თამაში ყოველმხრივ პრობლემურია და რაც მიიღო იმსახურებს.აბა შეხედე.3 წელი აკეთებდნენ თამაშს,დაიკიდეს სინგლპლეერი(აქამდეც დიდი არაფერი იყო,კოდისას ვერ შეედრებოდა მარა მაინც),და კაპიკიც არ დააკლეს თამაშს.შედეგად მივიღეთ:
1.საშინელი ტექნიკური მდგომარობა.აი უამრავი ბაგი და ნულს ქვემოთ ოპტიმიზაცია.საერთოდ არაფერს არ ტვირთავს თამაში და 2070 რტხ ზე დაბალზეც ვერ ითამაშებ ნორმალურად.
2.სუპერ კაზუალური სროლის მექანიკა.ასე გგონია ბამბუკის ტარი გიჭირავს ხელში.ვერ გრძნობ რო იარაღი გაქვს.ამას დავამატოთ"ატდაჩის"დეგრადაცია წინა ნაწილებთან შედარებით.5 ხო დიდი ვერაფერი შვილი იყო,მაგრამ ეს ნამეტანია.მთავარი რაცაა შუთერში და რაც ბატელფილდს ბატელფილდად აქცევს,ეგ დაუკარგეს ტიპემბა(რანდომნი რაზბროსზე აღარაფერს ვიტყვი.ხზ დაფიქსეს თუ არა)
3.სპეციალისტების სისტემა საშინელებაა ასევე.ბალანსს დედას უხნავს საერთოდ.
4.ნგრევის სისტემამ დეგრადაცია განიცადა ბფ 4 ში ცათამბჯენები ინგრეოდა,მთელ რუკაზე ცვლიდა ეს გეიმპლეის და აქ რამე ახლო ეპიკური მაინც ხდება ამასთან შედარებით???არადა როდის გამოვიდა ბფ 4 აღარც მახსოვს.(პრინციპში რუკაზე ობიექტები არ არი და რა უნდა დაინგრეს

)
5.ნეტკოდი,სპაუნის სისტემა და მსგავსი წვრილმანები ხო ვაბშე.ელემენტარული რუკაზე ჩამოგდების თანავე გკლავენ.ისვრიან ყველა მხრიდან,სრული ქაოსი,სკილის გამოყენების შესაძლებობა 0 აბსოლუუტურად,გუნდური მუშაობა მინიმუმამდეა დაყვანილი და როგორც არ უნდა თამაშობდე ეს არაფერზე ახდენს გავლენას.
6.არანაირი სტილისტიკა,ან ატმოსფერო ან დეტალურად გაწერილი სეთინგი,ეგ კი არა ტონის არ აქვს თამაშს ნორმალური.თითქოს ორი განსხვავებული სტუდია ქმნიდა,რომლებმაც ერთმანეთის შესახებ არაფერი იცოდნენ.
მოკლედ ანპლეიებლია რა,და ლოგიკურია რო ბფ1 ზე ნაკლები ონლაინი აქვთ ამჟამად.
კარგია ელექტრონიკებმა რო დაისს წაართვეს ეს ფრენშაიზი და რიპლლ ეფექტს მიცეს.ეგენი თუ მოაბავენ რამე ნორმალურს თავს