შეიძლება მე მოველოდი მეტს, და მაგიტომ ვუყურებ ასე მძაფრად, მაგრამ ფაქტია, რომ ბოლო დონეზე სირთულე = ფაქტიურად 0-ს, სთორის თამაშისას სულ გავედი 3 თუ 4 თვითმფრინავით (30+ plane კი უწერია, მაგრამ კარიერის არჩევაში ნაღდად არ ყოფილა), რომელთაც აქვს ძაან poor upgrade system, არის ძალიან მოკლე, აქვს სულ პირველის მსგავსი ტურები და ობიექტები, მხოლოდ ერთი, დაბომბვის მისიები იყო ახალი.
პახოდუ მისიებს team battle-ად აღწერენ და ამ დროს საერთოდ ვერ ხედავ გუნდურ მოქმედებას, შენ თუ რამეს არასწორად იზამ - ყველა იბრიდება, ისევ ვსე მაგუჩი გეროი ხარ.
ნუ, ლეველ დიზაინი შედარებით კი მომეწონა, მაგრამ ძალიან ცოტა არჩევანია + კარგად შეიძლება ითქვას მხოლოდ ზემოდან ჩანს, და როცა თავი ძალიან მაღლა გგონია, შეიძლება მიწას დაასკდე და აფეთქდე xD
არანაირი ადრენალინი, არანაირი სისწრაფე, weapon hold მისიებს სულ ადვილად გახვიდოდი და სიჩქარე თითქმის არ იგრძნობა + დებილი AI და კომბატში დაკარგული ბალანსი fast weapon და heavy rock-ეტებს შორის. ახლა მტრებსაც შეუძლიათ
იარაღებში ახალი ფაქტიურად მარტო მართვადი რაკეტაა.
სიმულაციის და მეტი შესაძლებლობის პონტში ჩაამატეს ხომალდის აფრენა და დაშვება, კი კარგია, მაგრამ meh.. ცოტა დაუმუშავებელი.
კაროჩე რა.. არ გამოუვიდათ.
კო-ოპერატიული მისიები და მულტი-ფლეიერი არ მითამაშია, კი ამბობენ უფრო მუღამიანიაო, მაგრამ ბევრს რას შეცვლის. სისტემის კონკრეტიკა რაც არის თამაშში იგივეა იქაც, უბრალოდ #(^)#% AI არ მოგიშლის ნერვებს და ნორმალურ მოწინააღმდეგესთან ითამაშებ, მაგრამ low experience-ით, ერთადერთი კარგი რაც ექნება არის challenge, მაგრამ მარტივი და პრიმიტიული გზებით პატარა და ცოტა რუკებზე (ნუ, ათასი dlc თუ გამოუშვეს მერე არ ვიცი, original თამაშში რაც არის, იმაზე ვამბობ)
DavidKhერთი და იგივეა ამის ყურება ცდა თამაშიც

კარგი flight action არ გამოუვიდათ, რასაც ეჭიდებიან, სიმულაციას ვინ ჩივის..