ბევრი რამე შევცვალე. ტერმინოლოგიაც ინგლისურად უფრო მართებულად ჟღერს და ამიტომ აღარ გადმოვთარგმნი:
1. increased damage(both visual and physical) to match real life. Now u can smash your car at 60 kmh and even less. you can loose your wheel at visually low speeds(like 20 kmh), but with probability of 50/50, if you hit directly with it on hard surface like metal or rock(watch rally crashes records).
2. tire grip reduced slightly
3. center of mass raised
4. springs
5. shocks fast/slow rebound/dumpiness
6. tire rubber slip angle (google pacejka tyre model)
7. tire rubber peak slip
8. steer rate
9. brakes
ეს კი საბოლოო ვერსიაში ჩავასწორე:
1. Tire pressure
2. Antiroll bar stiffness
3. Suspension Springs (stiffness and balance)
3. Shocks Rebound/Damp (stiffness and balance)
4. Weight balance 51.7/48.3 (Subaru WRX N12)
5. Removed tire shifting option because that was too unrealistically implemented.
6. Suspension upper/lower limit adjusted as real WRX has.
7. Head camera adjusted as it is in reality (watch?v=JZzUWDqMzns). hope it matches

8. Adjusted car body XYZ inertia separately.
გაიხარე, არც მე არ მეგონა

)) ისე პირველი მოდია Dirt3-სთვის მსოფლიოში, რომელიც დაზიანებას და მართვადობას ეხება. დიდი ხანი ველოდი, მეთქი ვინმე გააკეთებს თქო, მაგრამ მომიწია ბოლოს ისევ მე ჩალიჩი. მიკვირს არავინ რომ არ გააკეთა. რაიმე განსაკუთრებული უნარჩვევები არადა არ არის საჭირო. არის პროგრამები რომელიც xml-ს ხსნის encryption-ს. და მერე უბრალოდ დროის და ენთუზიაზმის ამბავია. ძაან ბევრ ვიდეოს ვუყურე, რომ სუბარუ სწორად დამენასტროიკებინა, მაგრამ მაინც არის ერთი პარამეტრი რომელსაც ბოლომდე ვერ გავუგე. ზოგადად ფორმულა მაინტერესებს angular inertia, angular momentum. რაც ნეტში ვნახე, იმის მიხედვით რომ ვანგარიშობ პარამეტრებს, ძაან დიდ ციფრებს ვღებულობ. არადა ეგ პარამეტრი პასუხს აგებს მანქანის კორპუსის ინერციაზე და ძალიან დიდი მნიშვნელობა აქვს. ჯერჯერობით მიახლოებითი მონაცემები ჩავწერე, მაგრამ მერე როცა დრო მექნება აუცილებლად უნდა დავგუგლო უფრო მეტი მონდომებით. მოკლედ რაიმე სიახლე როცა იქნება დავპოსტავ

ჯერჯერობით ის ვერსიაც რაც გავაკეთე 95% რეალური მაინც არის, ასე რომ თქვენ იცით ეხლა როგორ ივლით და დალეწავთ.