დამეხმარეთ რა ამ კითვხვებზე პასუხის გაცემაშI, მე-11 კლასის კითხვებია
1. რომელ ბიოგეოცენოზში არ არიან პროდუცენტები
1) ოკეანის დიდ სიღრმეში
2) უდაბნოში
3) მღვიმეში
4)ტბის ზედაპირზე
სავარაუდო პასუხებია) 1,3,4
ბ) 1,2
გ) 1,3
დ) 4ვე სწორია
2. რომელი მოსაზრებაა სწორი
1) გამოქვაბულის ბიოგეოცენოზში არ არიან პროდუცენტები
2) ბიოგეოცენოზები, სადაც არ აღწევს სინათლე, არსებობს ენერგიის მოხმარების გარემო
სავარაუდო პასუხებია) მხოლოდ 1
ბ) ორივე
გ) მხოლოდ 2
დ) არცერთი
3. იპოვეთ არასწორი ფრაზები
1. ყველა სახეობა, რომელიც კვებით ჯაჭვს წარმოქმნის, არსებობს მცენარეების მიერ სინთეზირებული ორგანული ნივთიერებების ხარჯზე;
2. ცხოველის მიერ შეთვისებული საკვების დიდი ნაწილი მის ზრდას ხმარდება;
3. რიცხვთა პირამიდა გამოხატავს ეკოსისტემის დინამიურ მდგომარეობას;
4. ენერგიის პირამიდა ყველაზე სრულყოფილად წარმოადგენს ეკოსისტემის მდგომარეობას. ეკოსისტემაშI ენერგიის წრებურუნვა ხდება.
4. პარაზიტული მცენარეები მიეკუთვნებიან
ა) პროდუცენტებს
ბ) კონსუმენტებს
გ) რედუცენტებს
5. მოიყვანე კოოპერაციისა და მდგუმრობის მაგალითები
6. დაასახელეთ თავის ტვინის სტრუქტურა, რომელიც ცხოვრელებში ზამთრის ძილსა და სეზონურ გამრავლებას არეგურილებს
7. ამ საკითხში მარტო ეს წერია, ვერ გავიგე რას ნიშნავს, იქნებ მიხვდეთ, მაინც დავწერ, შემოსახაზი არ ყოფილა აქ მგონი შესაერთებელი იყო

ა)გვხვდება 100 სახეობის მცენარე და 200 სახეობის ცხოველი
ბ) ორგანული ნივთიერების რაოდენობა არის 10ტ 1 ჰაზე
გ) 1ჰაზე გვხვდება მუხის 100 ინდივიდი, ფოცხვერის 5 ინდივიდი
სიმბოლურია საქართველოს დამოუკიდებლობის აღდგენის გამოცხადება 9 აპრილს, ვინაიდან ამ დღეს გადაწყდა საქართველოს ბედი. 9 აპრილის წამებულთა სულები დაგვცქერიან ჩვენ და ხარობენ ზეციურ ნათელში, რამეთუ აღსრულდა ნება მათი, აღსრულდა ნება ქართველი ერისა. გაუმარჯოს დამოუკიდებელ საქართველოს! გვფარავდეს ღმერთი!