ეხლა ნახე რა ხდება. RE2 ალბათ პირველი თაობის კონსოლების ემულატორზე ითამაშე ხომ?
ზოგადად სურათი ასეთია: სტერეოტიპები ემულატორების კრივოი მუშაობის და ცუდი ფერების შესახებ შეიქმნა იმის გამო რომ თავიდან ემულატორებს დახვეწილი კოდი არ ჰქონდათ და ცუდად მუშაობდნენ. მაგას ისიც ემატება რომ პროსტა პაცანები წერდნენ თავისუფალ დროს. არანაირი პროფესიონალები.
დღეს, PCSX2-ს და ეგეთ დინიკინის დროინდელ ემულატორებს რაც არ უნდა ზევიდან წესიერი კოდი დააშენო და ძლიერ კომპზე ჩართო, შედეგს კარგს მაინც ვერ მოგცემს. იმიტომ რომ ფუძე ძველი და არაოპტიმიზირებული აქვს. მაშინ ეს წლების პროგრესი უნდა წაიშალოს და კოდი თავიდან დაიწეროს.
მაგრამ რა ემულატორებიც დღეს გვაქვს (CEMU, RPCS3, XENIA, YUZU) ამათი core ბევრად თანამედროვე, დახვეწილი და მოქნილია. დეველოპერები იღებენ დიდ ფულს და ამიტომაც პროგრესი სწრაფია. თვითონ ემულატორში ნაკლებია არტეფაქტების ალბათობა, ფერებს როგორც გინდა ისე დასვამ და ა.შ. მოკლედ კაიფობ შენ გემოზე და ხოდავ როგორც გინდა.
და შედეგად ვიღებთ RDR-ს 4K-ში, Breath of the Wild-ს VR-ში Ray tracing მოდით

ნუ რაღაც საოცრებები ხდება.
ესეთი მოქნილობა და smart ბუნება ძველ ემულატორებს არ აქვთ. მოკლედ სცადე ახლები და დარწმუნდები.
This post has been edited by Danger77 on 1 Jun 2019, 09:53