ჩოვიჩავერ მივხვდი რატო მოათავსეს XBOX 360 ი PC და PS4 თან ის ორი next gen ვერსიებია და XBOX 360 ზე რათქმოუნდა დაძეულია გრაფიკები და პოსტ პროცესინგი ფაქიტურად არ არის. ისედაც XBOX 360 ი რატომღაც post process ინგში მოიკოჭლებს რატომღაც სონის ყოველთვის ძალიან უყვარდა პოსტ პროცესინგი PS1 შიც კი ქონდათ აპარატურულ დონეზე ჩადებული თუმცა სამწუხაროდ ბევრ თამაშს არ გამოუყენებია.
სნუპ დოგიPS3 ზე ვითამაშე ეგ თამაში და კატასტროფა იყო ძალიან ჭედავდა და მანდაც რანაირად ჯობია არ ვიცი.
Danger77გამონაკლისი იყო PS2 სხვათაშორის რომელსაც ქონდა უნარი წარმოუდგენელი რაოდენობის გამჭირვალე ტექსტურები ეკეთებინა რასაც PC დიდიხანი ვერ დაეწია შედეგად მაგალითად san andreas ის PC ვეერსიაში საგრძნობლად იყო შემცირებული ბალახები მინდვრებში და მთელი სიმინდის მინდვრები იყო გაჩეხილი.
ანალოგიური სიტუაცია იყო silent hill 2 შიც სადაც მოუწიათ ნისლის დაკლება PC ვერსიაში იგივე მიზეზით პლიუს მუსიკის გადაკეთება იქედან გამომდინარე რო სპეციალური მიკროსქემა უკრავდა სიტუაციაზე მორგებულ მუსიკას PS2 ზე.

გული მწყდება რო ამჟამად PC და console ერთნაირი გახდა და ასეთი უცნაურობები აღარ ხდება.
This post has been edited by Snes on 6 Sep 2018, 01:14