Joe Blackკი მეგობარო გათხოვებ, საერთოდ მაგ პრაქტიკას თუ დავნერგავთ აქ თხოვების ერთამენთში და ნდობა გვექნება, მგონი გაგვისწორდება

ეხლა ეს წავიკითხე სონის ფორუმზე და ძალიან გასწორებულში ვარ,
ააასწორებს !!!!!! დეფექტიანი კონსოლების ჩანაცვლების პროცესში ვართო ამაზონმა !!!!!!!!!
მიმოწერა ერთ-ერთი იუზერის დღეს:
02:02 PM(GMT) Amazon(CSA): Thanks for holding Mike. There is a special process for replacing defective PS4's however it will take several days for the replacement to go out
02:03 PM(GMT) Me: That's understandable. A couple days would be fine.
02:04 PM(GMT) Me: So do I just go ahead and process a return for my PS4 or is there anything specific I need to do?
02:06 PM(GMT) Amazon(CSA): alright. let me just fill out the order for your replacement and we'll be good to go
You will receive an email explaining what needs to be done for this replacement
02:06 PM(GMT) Me: Great.
02:10 PM(GMT) Amazon(CSA): Thanks for your patience Mike!
02:11 PM(GMT) Amazon(CSA): I submitted the form and our team that handles this should be in touch with you soon
02:11 PM(GMT) Me: OK. Should I wait until I hear from them to begin the return process?
02:12 PM(GMT) Amazon(CSA): Correct!
Since this is a special item the process will be a little different