ძალიან წარმოვიდგენდი, შენ სუ სხვანაერად უყურებ მაგას და გგონია რომ ევოლუცია განიცადა და რაღაც სასაწაული გააკთეს პუსუ3 -ზე
ძალიან მარტივ რაღაცეებს ვერ ვხდები და რო დაგიწყო ახსნა აზრი არ აქვს მაქვს გამოცდილება, მაინც არავისი გესმის.
კონსოლებზე როგორ ხდება პროგრამირება როგოღაც ვერკვევი და ძალიან კარგადაც.
ჰო კიდე არავის არ ჩაუკუკია დაწყნარდი. ცარიელ კარებზე აკაკუნებ ეხლა.
მე 1 მარტივ რამეს ვამბობ და ნუთუ ასე ძნელია გაგება.
ესეც მე არ მომიგონია 10-ით წლებია ლაბორატორიებში იკვლევებ ვიარს. ვიარი რომ იყოს ნაღდი და კომფორტული საჭიროა მინიმუმ:
3840x2160 გარჩევადობა (ჯერ ესეთი პარამეტრის პანელებიც არაა თავისუფალ გაყიდვაში) და 190 FPS. სულ რომ შუაზე გადაიხსნას პუსუ4 , ერთი 8 ცალი მაინც დაგჭირდება ეგრე რო დაარენდეროს. მარტივი მათემატიკაა დაგითვლი რა ფილრეიტი ჭირდება მაგას.
მეტი არაფერი. რასაც ეხლა პუსუ4 დადებს სრულებით საკმარისია ამ ეტაპისთვის და დიდი მადლობას სონის რო დროზე ჩაერთო და პოპულარიზაციას უწევს.
გარჩევადობის და ფრეიმრეიტის გარდა კიდე ბევრი სხვა რამეა რაც ამწუთას კვლევის საგანია და ჯერ გადაწყვეტა არ არსებობს.
ნაცნობები მყავს სონის, მიკროში და ბევრ წამყვან ფირმაში. ვიცნობ ნაუთი დოგის არტ ლიდს და კონსალტინგს გვიკეთებს დროდადრო.
ბევრ ტექნოლოგიაზე და პროტოტიპი თვეებით ადრე მაქვს ნანახი ან უკვე დეველოფინგს ვაკეთებ. მაგალითად ანრეალ ენჯინი 6 თვის წინ მქონდა და გუშინწინ გამოუშვეს მასიურად.
იგივე მორფეუსი, ცოტა უფრო ადრეული პროტოტიპი მქონდა გამოცდილი და ზუსტად ვიცი პლუსები და მინუსები. მალე ვითრევ მაგასაც და ახალ ოკულუსაც და მერე მოდი და შენი თვალებით შეხედე და შეადარე. მეტი რა გიყო ?
This post has been edited by Abnormalia on 21 Mar 2014, 20:39