სხვათაშორის აქვს მაგას ახსნა.
თამაში აიღეს და გადააპორტირეს ახალ ძრავზე იყო დაწერილი Renderware ზე და ეხლა არის UnrealEngine4 ზე თუ არ ვცდები. ეს გააკეთეს იმისთვის რო ბევრი ახალი ეფექტები ჩაემატებინათ თამაშში როგორიცაა უამრავი ანარეკლები, საკმაოდ დეტალური დინამიური ჩრდილები, ძალიან მძიმე volumetric ღრუბლები და კიდე ბევრი სხვა რამე მაგრამ იქედან გამომდინარე რო თამაში არ იყო თავის დროზე ამ ყველაფერზე გათვლილი როდესაც დიზაინს აკეთებდნენ და კიდე მაინდამაინც ბევრი ფულის დახარჯვა არ უნდოდათ როცა აპორტირებდნენ რო დაეოპტიმიზირებინათ გამოვიდა მძიმე.
ზოგადად პიქსელი დაწეულია რათქმოუნდა, შორს ხის ხარისხი აშკარად გაფუჭებულია, კენდლ ის რაც აცვია ეს მწვანე ტოპი ტექსტურის ხარისხი საგრძნობლად დაწეულია, ეგრედწოდებული ambient occlusion არ აქვს რაც ასევე ამ გოგოს ტანზე ჩანს უფრო ნაკლებადაა გამოკვეთილი ჩრდილები.

ყველა GTA უამრავჯერ მაქ დახურული პირველი ორისა და მეხუთის გარდა პირველი საერთოდ არ დამიხურავს მეორე ერთხელ და მეხუთე სულ ორჯერ. თავის დროზე როცა san andreas გამოვიდა მალევე ვიყიდე და წარმოუდგენელი ეფექტი ქონდა vice city ის მერე სამყარო უზარმაზარი მეჩვენებოდა. და ნუ რეალურად ეგრეც არის.
This post has been edited by Snes on 3 Dec 2022, 01:08