ერთი სიტყვით ბრენდის ძალა, ნინტენდო ჩათვალე გეიმინგის დისნეია
წლების განმავლობაში გამოზარდეს თაობები მარიო ზელდა დონკი კონგებზე + დიდი ეკოსისტემა ააწყვეს და ყველა თავის IP-ის კბილებით ეჭიდებიან რომ თავის კონსოლზე დატოვონ, პატარა რამე და ეგრევე სასამართლოში გარბიან ჩივილებით. ცოტა ხნის წინ სვიჩის ემულატორიც მიახურეს უაზრო მიზეზებით, შეამჩნიეს ალბათ რომ ხალხს არ უნდოდა სვიჩზე 20 ფპს-ში ზელდას თამაში

არა ნუ ეს ფასები კრიტიკას ვერ უძლებს, 2017 წელს გამოსულ ზელდას ისევ $70 ად ყიდიან ახალ სვიჩზე
