ტვირთები არაა, ანუ მაღალფასიან ტვირთებს სჭირდება სტაჟი კომპანიის, და მაგარი რეპუტაცია. როგორიცაა სამხედრო ბაზები, ბოინგი, გენერატორები რომ ზიდო.
დამწყებმა შეიძლება გაქაჩო ასეთი ტვირთები:
პენსილვანიიდან ამ ჯართის კალიფორნიამდე Ჩათრევაში იხდიან 5 ათას დოლარს.
წონა 37-38 ათასი ფაუნტი.

დაგრჩა 7 ათასი ფაუნდი ლიმიტი, ფარშალი დაამატო. ფარშალში აიღებ მაქსიმუმ 2000 დოლარს. არავის მიაქვს, იხვეწებიან.
POD მუვინგ კონტეინერები პოლნი ტრაილერში იხდიან 7 ათასს (საუკეთესო შემთხვევაში) სიყლევე გრუზი. (სულარაობას ჯობია)

ასევე რეის ხახვში იხდიან 5 ათას დოლარს, ფიცრები/მასალა რეისი 5 ათასი. (ამ დროს ფარშალის ადგილიც არ გრჩება)
რეისი ფუტკარი 5 ათასი
რეისი კუბოტა მინი ტრაქტორები 5-6 ათასი ფარგლებში, ასევე კატერები.
შესაბამისად იარდი უნდა გქონდეს, სადაც ეგრეთ წოდებულ პერეგრუზკებს გააკეთებ, ფარშალი მიუდ მოუდო, თუ მეგობარი კომპანიის ეზოში მიგიღეს, იქ უნდა იცადო, როდის ფორკლიფტი განთავისუფლდება.
ამასთან ერთად ფული ღირს.
რაც შეეხება რეფერებს,
სამასი ტრაილერი ყავთ უკრებს ილინოისში (მაგალითისთვის არ გამოდგება, გიგანტი კომპანიიაა)
თუმცა დავწერ, სამასიდან 100 ტრაილერი გაჩერებულია, მძღოლების არ ყოლის გამო.
ხოლო ვინც მუშაობს, პიზდეცი რეისები აქვთ.
ან უნდა გადაბმულად იდგნენ იცადონ, ანდა 2500 მილი უნდა დაფარონ სუტკანახევარში.
#####ან ასეთი სამსახური და რეფერი(საკუთარი) ბანანი დამწიფდა, თუ კარაქი გადნა, ქლაიმებს ხსნიან(საჩივარს)
დრაივენები ხო გაცდენაა, მაგაზე ### ტრაილერის დედას ######.
უპიესს თუ მიებმები, მონასავით გარბენინებენ, ასევე ფედექსს.
მანქანების გადაზიდვები მეტნაკლებად მუშაობენ. თუმცა იქაც ბლომად ქლაიმებს გიხსნიან. ჩივიან ის დედაშეცემული კლიენტები, ცარაპკა გამიკეთეო, სადაზღვევოს შეწუხებას, ჯობია ჯიბიდან უხადო. ან მძღოლს აახიო/დააბრალო. მერე ის მძღოლიც მოგიგდებს გასაღებს.
არი ფული, მაგრამ ხარჯებიც ბევრია მანქანებში.
ხარჯებზე და რისკებზეც მივაწერ ორიოდ სიტყვით:
თუ ძრავმა დასტუკა, გადადე 60 ათასი დოლარი, ახალი მატორი/ხელობა. პლუს 2 თვე შოპში გდება.
თუ ტრანსმისია ჩაიშალა, გადადე 25 ათასი დოლარი. ერთი თვე შოპში გდება.
თუ რადიატორი გასკდა, გადადე 5 ათასი დოლარი.
ელექტროობა, ტორმუზები, პომპა, რემწნი, პაგრიშკები, ათასი წვრილმანი (ტრაილერი შედგება 7500 ნაწილისგან, ყოველთვის რაღაც უფუჭდება, თუ სულ ახალი არ გყავს)
რისკები: შეგათრიეს სასწორზე, ერთი პროცენტი არ არსებობს იქ არ დაგასვენონ 10 საათი, პლუს ვაელეიშენებით არ გაგტენონ.
ახალი 2020 კანონის მიხედვით ელექტრონულ განრიგის დარღვევისათვის 10 ათასი დოლარი ჯარიმა, და არ განძრევა სანამ ძვირ სისტემას არ ჩააყენებ, ამისთვის სერვისს უნდა გამოუძახო. ეს რა ღირს, ალბათ მიხვდებით.
ყველაზე დიდი რისკი, ავარია.
აქ მთავრება ტრაელერის ბედი, ერთი ნაბიჯი რჩება ბანკროტამდე.
რავიცი, თუ რამე გამომრჩა რომ თავი შეიკავოს ადამიანმა ამისთანა ოვნერობაზე, თქვენ დაამატეთ, ბირჟაზე გაგონილი/მოყოლილი,და ძმაკაცის ბიძაშვილების ტრაილერების ისტორიებიც, გისმენთ.
This post has been edited by UNEEK on 17 Jan 2020, 11:09
Don't tell people how to do things, Tell them what to do and let them surprise you with their results.