ვორგენის რასისთვის დამახასიათებლები:
Darkflight - instant - 3 min cooldown
Activate your true form, increasing movement speed by 70% for 6 sec. რაღაც ესეთს ვამბობდი მეც
Viciousness - passive
Increase damage by 1%. ეს გავარტყი

ოღOნდ ვთვლიდი რო დემიჯი ან კრიტი ექნებოდათ 1%ით მეტი ან ორივე ერთად
Abberation - passive
Reduced duration on Curses and Diseases used against you by 15%. მე მარტო სპელებზე ვფიქრობდი curseებზე
Flayer - passive
Skinning skill +15, skinning speed increase, no knife required. ეს უეჭველი ვიცოდი

დანას ვფიქრობდი ეგეც გავარტყი
Two Forms - instant - 1.5 sec cooldown
Transform into your currently inactive form.
გობლინის რასის მახასიათებლები:\
Rocket Jump - instant - 2 min cooldown
Activate your rocket belt to jump up to 20 yards.
Rocket Barrage - instant - 2 min cooldown ((shared with Rocket Jump))
Fire your belt rockets at an enemy within 30 yards.
Time is money - passive
Cash in on a 1% increase to attack and casting speed.
Best Deals Anywhere - passive
Best possible gold discount, regardless of reputation. ამას ვვარაუდობდი მეც :LD როგორც ადამიანებს რეპუტაციაზე ისე გობლინებს ვაჭრობაზე ფასდაკლება ექნებათთქო

Pack Hobgoblin - instant - 30 min cooldown
Calls in your personal servant, allowing you bank access every 30 min.
Better Living Through Chemistry - passive
Alchemy skill +15, your potions give more health/mana. ესეც გავარტყი ან ალქიმია ან მინინგის სკილი ექნებათ მეთქი
* * *
ფუიდ ესვინგის დედა ვატირე ეგ მასტი სულ ნერვებს მიშლიდა სამაგიეროდ გრიმ ბატოლის არეას ეღირსა გახსნა, და twilight highlands ერქმევა მაგ ტერიტორიას
და ეგ უპატრონოც მანდ ეგდება ექსპანსიის ბოლო ბოსი იქნება.
პროსტა ის გამიკვირდა, რო 85ლეველზე აწიეს, ეტყობა 100ლეველამდე კიდევ 1ის ამგიერ 3 ექსპანსიას ჩასვავენ
ეს არქეოლოგია მეორეხარისხოვანი ყოფილა და მაგარი პრიკოლი რამე იქნება
იმენა მაგაში realm first ის მიღწევა უდნა გავაკეთო რა
* * *
http://www.wowwiki.com/Lost_Islesესაა გობლინების სასტარტო\
პაწუა ვიდეოცაა ნახვა შეგიძLიათ
azsharaს მახლობლად იქნებაო
Battleground in WoW: Cataclysm will be called "Battle for Gilneas"
ვოვ

ალბატ ვორგენები ანდედების წინააღმდეგ
http://www.wowwiki.com/Gilneasეს ვისაც ვორგენების სასტარტო აინტერესებს.
* * *
Classic zones forever changed by the Cataclysm. The changes will be made available to all players regardless of expansion purchase.
აი ეს ვერ მივხვდი.
ის გავიგე რო დედმინს 85ლეველზე ჰეროიკით გაიტან მარა რა ჯანდაბა უდნა შეცვლილიყო ყველ;ა მოთამაშისათვის მაგას ვერ ვხვდები
Ability to fly anywhere due to the Azeroth revamp.
ეეე ხო ვიძახდი დაამატებენ მეთქი

ე
Ragnaros was banished in the Molten Core, but has now returned to burn Nordrassil.
Malfurion Stormrage has returned from the Emerald Dream to help defend Hyjal.
ანუ რა გამოდის
ბოლო ბოლო
ჰაიალს გახსნიან მარა მაინც ინსტანსი იქნება?
ეს არ ემვასება ვოვში რა
ვარკრაფტ2იდან მოყოლებული ბარნინგ კრუზადის ჩათვლით ვინც კი მოვკალი ყველა ცოცხლდება და ახალ ექსპანსიაში ბრუნდება
დესვინგიდან დაწყებული რაგნაროსით და კაელტასით +მალგანისით დამთავრებული რა
Profession cap raised to 525 and will be named Illustrious.
ვააა
New ability for Jewelcrafters, Engineers, Blacksmiths, Leatherworkers and Tailors called "Reforging"
ეს ნახეთ რა
The idea is to allow a Blacksmith to take a Mail or Plate item which contains (for example) 50 Stamina and 50 Agility and remove half of one of these stats for another. Stats already on the piece can not be augmented. A new stat can be created using the "points" available. (Swapping 25 Agility points and creating a 25 Spirit augment using this example.)
Other professions will be able to do the same for their own lines; Tailors will deal with Cloth Augments, Leatherworkers will deal with Leather Augments, Engineers with Trinkets and Ranged, Jewelcrafters with Rings and Necklaces.
მარა მე იმ ჰანთერს რა ვუთხარი 50აგილითიდან ანხევარს რო სპირიტად აქცევს

ხალხო ვიღაცამ მითხარით არსადაა ახალ ექსპანსიაზე თემა? თU მე გავხსნა? თOრე დამადებს ადმინისტრატორი ბანს
* * *
ეჰ გავხსენი მე თვითონ ახალი თემა
World Of War Craft: CATACLYSM