kosheenუფფ...

ფროიდი ბიჭია ამ ქეისთან შედარებით

ბალეტი ძალიან სერიოზული და შრომატევადი დისციპლინაა. ამასთან ერთად ( ანუ რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს მამაკაცები უფრო იოლად ეგუებიან "წვრთნას" მონოტონურს ვიდრე ქალები. ქალების სულში დევს ქაოსი და უფრო მეტი თავისუფლება სჭირდებათ ხოლმე ) არასრული ოჯახი და მამაკაცების არ არსებობა პრინციპში. ( ადამიანი სოციუმში ვერ იურთიერთებს ნორმალურად თუ კი არ ექნება გამოცდილება, კონტაქტი ორივე სქესთან. არ ვგულისხმობ ინტიმურ ურთიერთობებს უბრალოდ მეგობრობა საუბარი სწავლა, გართობა ). ისე კი ამბობენ რომ ადამიანის ფსიქიკა მაშინ ინგრევა როდესაც ეს თუ ის მექანიზმი დროზე არ ირთვება ან რომ ირთვება აჩერებენ... ამ შემთხვევაში ქალს გოგონად ტოვებდნენ ძალით. და ისევ მარტივი ფიზიოლოგიით არ შემოვიფარგლები. ფსიქოლოგიური, სოციალური თავისუფლების არ ქონამ მოკლა.
ეს ერთი და მეორე
ამბობენ ( ვარაუდის დონეზეა თუმცა

რომ ძალიან ცნობილ ნაწარმოებებს ნებისმიერს ანუ ეს არის სპექტაკლი(პიესა), სიმღერა(ოპერა) ეს ბალეტი იქ სადაც შესაძლებელია ენერგიის გადმოცემა იქ ხდება რაღაც უცნაური. თუ კი მსახიობი ან ამ შემთXვევაშI მოცეკვავე "ცხოვრობს" იმ როლით მაშინ რაღაცა იცვლება მისივე ცხოვრებაში.
ეს არ არის ხუმრობა. აი კინოფილმების გადაღებისას იგივე ხდება. სპექტაკლების შესრულების დროს ხომ საერთოდ

. აქ კიდევ "კარგ" ნიადაგზე მოხდა "ცუდიდემონიბიძიამოვიდადაგამაფუჭა"ს დანერგვა.
მოკლედ

რა მომწონს ამ ბოლო დროს კინოში. ნუ გასაგებია სანახაბა სანახაობით მაგრამ სულ უფრო ხშIრად რეჟისორები ცდილობენ შეეხონ შინაგან სამყაროს და არა მეტაფორებით და ზედმეტი ინტელექტუალიზაციით რომელიც საჭიროებს საკმაოდ განვითარებას და განათლებას არამეტ მარტივად მოგვითხრობენ ადამიანებზე, სულზე, ფსიქიკაზე, მითებზე და აშ. ( უბრალოდ დააკვირდით არონოფსკის ფილმებს

რაღა მრჩება სათქმელად ( არა კი მრჩება მე ოღონდ დავიწყო ამაზე მერე ვერ მთიშავენ

) ) .
და ნუ რამდენაც მე არ მომწონს ნატალი პორტმანი მისი ზედმიწევნითი მოკრძალებით და სნობიზმით იმდენად ამ ფილმში შემიყვარდა. ძაააალიან მოუხდა როლი . ძალიან.