

სულ ეგ მომწონდა,
უმცირესი დეტალებით ქმნიან დიდ ეფექტს:
ანუ ქმნიან მდგრად სილუეტს, ამ შემთხვევაში ბეჭის ხარჯზე,
მაგრამ ეს დეტალი ძალიან გამოკვეთილი რომ არ იყოს, ირჩევენ მქრქალ ფერს,
'გასაწყობად' ირჩევენ ასევე მცირე დეტალების კომბინაციას, პლისი + თვალი
(და არა უზარმზარ ბანტს ტრაკზე, როგორც ამას ვალენტინო აკეთებს) და განალაგებენ უაღრესად კონცეპტუალურად.
ამ შემთხვევაში თვალი არის ოვალურად მოყოლებული მკერდის გარე და თეძოს გარე ნაწილებზე,
ბეჭგანიერ თავდაპირველ სილუეტში კვეთავს ქალურ ფორმებს, თავად ამ ქალური ნაწილების მკერდის, თეძოს გადმოლაგების გარეშე,
აი ასე იქმნება უაღესად დახვეწილი კაბა

ასე შეიქმნა ოდრი ჰეპბერნის სტილიც, ვითომ ბიჭური და უაღრესად ფემინური,
სხვათაშორის ჟივანში ოდრიმ აღმოაჩინა, 40 წელი ერთად იმუშავეს