ანუ იქეთ მივცემ პირში ეგ იგულისხმე ხო? თუ პირიქით? ეს დააკონკრეტე ჯობია,სანამ ბნელი აზრები მომაწვება

ვიდეოს რაც შეეხება,5 წუთი ვუყურე და გავთიშე,ვერ ვიტან ეგეთ ნარკომანულ საუბრებს კინოზე
ან ხაინდრავა,ეგ ხო პოლტიკოსია და კინოსთან რა კავშირი აქ,რაა რამე გადაიღო? თუ დიპლომი აქ ერთი ჩემი დებილი ლექტორივით,რო გვიფრიალებდა და უკან რო გავუკეთეთ?
რუმინულ კინოს რაც შეეხება კიდე,მათი უმრავლესობა ანტისაბჭოთა იდეოლოგიისაა და მაგიტო დაყავთ ამდენ ფესტივალებზე,ასე რო ძაანაც ნუ გააფეტიშებთ)
კინოცენტრს რაც შეეხება,ყოველ წელს მილიონზე მეტი ლარი გამოიყოფა კინოს გადასაღებათ,მაგრამ კინოს ვერ ვხედავ მე.ასე რო ჩემთვის გინდ ყოფილა,გინდ არა,დეტალები და ასე და ისე და ჰაი ჰუი და ფესტივალები არ მაინტერესებს,მე მხოლოდ კინო მინდა,რომელსაც ვუყურებ და რაღაც მაგარს შევიგრძნობ)
არტჰაუზზე კიდე ძაან შემცა ამ კაცმა და ერთხელ და სამუდამოდ ჩამოვაყალიბებ რა არის ჩემთვის "არტჰაუსი" :
1.პიზდეცინტელექტუალიზმი,სნობიზმი,ტრაკში პერო - აი ეს არის არტჰაუსი!
2.ტიპი კინოს აზრზე არა,უნიჭოა და რაღაცას "სხვანაირად" და "არასტანდარტულად" რო გადაიღებს და ეგ კინო ჰგონია - აი ეს არის არტჰაუსი!
3.პოლიტიკოსებს რო ერთ ადგილს ულოკავს,თავად საჭურისი - აი ეს არის არტჰაუსი!
4.ნებისმიერი კინო,რომელიც მაყურებელს ცხოველად და განავლად აღიქვამს,პატივს არ სცემს მაყურებელს - აი ეს არის არტჰაუსი!
-ასეთი არტჰაუსი მძულდა,მძულს და მომავალშიც შემძულდება,კატა რო იყოს საკუთარი ხელით დავახღჩობდი!
ლინჩის კინო არ არის არტჰაუსი! - ლინჩის კინო არის ლინჩის კინო!
ბერგმანის კინო არ არის არტჰაუსი! - ბერგმანის კინო არის ბერგმანის კინო!
კინო არის პიროვნება და არა რომელიმე ჟანრისადმი მიკუთვნება!
კინო არის მაგარი ამბავი და ამ მაგარი ამბის მაგრად გადმოცემა! - აი კონკრეტულად ამას კი ვერ ვხედავ თანამედროვე ქართველ რეჟისორებში,უცხოეთი ჯანდაბას,მკიდია.იმენა "იდეინი" სასტავი აღარ არი რა,იმენა ყველა ერთსა და იგივეს იღებს - ქალები იღებენ ფემინიზმზე და როგორ იჩაგრება საქართველოში ქალი; - კაცები კიდე იგინებიან,ლოთაობენ,ნარკომანობენ და საკუთარ ბედს ჩივიან, - ვერ ვიტან ასეთ ჩმორიკულ ფილმებს! ამოვიდა ყელში ამდენი "რეალიზმი" და კატასავით კნავილი უბედურებაზე! მინდა კინო კაცზე,რომელიც საქმე აკეთებს და არ წუწუნებს!
ერთსაც ვიტყვი რო კინოს იღებს ის,ვისაც აქ ფული.კინოს გადაღება არის ფუფუნება.ჭეშმარიტი კინო იქ ვითარდება,სადაც სახელმწიფო უანგაროდ აფინანსებს კინოს და დაინტერესებულია რო კულტურა და კინო განავითაროს და იქ,სადაც ეს არ ხდება,მაშინ მხოლოდ ფულიანი სასტავი იღებს.ურუშაძემ რო "მანდარინები" გადაიღო,ოსკარის მერე მთავრობამ მილიონზე მეტი აჩუქა და მერე მაგით "აღსარება" გადაიღო.ეს კიდე ბევრს ნიშნავს,აზრი ერთია:
ქართული კინო მხოლოდ შემთხვევითობით განვითარდება,-კიდე ვიღაცამ უნდა გადაიღოს რაღაც მაგარი,რომელიც ოსკარზე გავა,ფულს მოიტანს, - და მერე ეს ვიღაცა უხელმძღვანელებს და მოხოდავს კინოს,აარჩევს იმათ,ვისაც კინოს გადაღების ტრაკი აქ და არა მხოლოდ ფსევდოინტელექტუალური საუბრების და ეს ადამიანი ამ კინოს საზღვრებს გარეთ გაიტანს.ვსიო.