თავის სტილში უძლიერესი ფილმია, ნიუ ნოირის ეფეტებით ფერებიდან დაწყბული კამერის მოძრაობითა და მსახიობების თამაშით დამთავრებული (სადაც ეს უკანასკნელები აბსოლიტურად ოპერატორისა და რეჟისორის გადაწყვეტის მარიონეტები არიან- ასეთი სტილის ფილმებში) ერთიან მონოტონურ დრაივს ქმნის რომლის ყურებისას თვალსაც ვერ ახამხამებ. ეს არის უნიკალური თვისფება კინემატოგრაფიის რასაც სხვა რომელი ხელოვნების დარგი მოგცემს ხზ.
კონკრეტულ პრობლემაზე გადაღებული ფილმი, რომელიც ემსახურება კრიმინალური ელემენტების წარმოჩენას რაც პრობლემას ქმნის საზოგადოებაში, დიკინსის იმპროვიზაციით ისეა მიწოდებული მაყურებლისადმი როგორც საზიზღარი რეალობა თან ხელოვნების ნიმუში - რაც გვამი ეყარა, ეკიდა, თუ კედელში იყო ჩაშენებული - თითოეული ეს კადრი ფერწერულ დონეზე იყო შესრულებული რაც არათუ ზიზღს მოგგვრის შეხედვისას, შეილება აღფრთოვანდე კიდეს

ეს იყო გემოვნებით შექმნილი ფილმი, არცერთი კადრი ზედმეტი

წუხელ 4ზე დავიწყე ყურება და ამ დროისთვის მესამედ ვუყურე უკვე ....
მამალი სცენაა
რაზმი შავ ფონში რომ იძიერბა ...
სამეთვალყურეო კამერებით გადაღებული კადრები, ოპერატორის მესიჯი: კალკულატორით გადავიღებ შედევრს

mokled superrrrrrr
საუნდიც რა მხეცია
უფსკრულიც იხედება შენში თემაა
კაია ვილნევის მსგავსი რეჟისორები რომ არსებობენ
რეფნი ცალკე ბომბას გადმოაგდებს 16ში
ამ სტილს სხვანაირად მოაქვს
კრიმინალური დრამის ჟანრის ფილმებისთვის კარაქივით კი არადა ხიზილალალასავითაა პურზე
This post has been edited by Huckleberry Finn on 16 Jan 2016, 03:23
"When you arrived you were almost a child and today you leave as one of our greatest Myth. Your legend will last forever as a beautiful love story between Benzema and Real Madrid"..