zeppelnickარა ჯერ არ მინახავს.
მეც მევასება, განა არ მომწონს.
უბრალოდ ყველაფერი ხომ შედარებითია და
დიკინსთან მიმართებაში ვფიქრობ უფრო ეფექტურობის და ტექნიკის ხარჯზე ჩანს ლუბეცკი
ვიდრე რაიმე ახალი ამერიკსი აღმოჩენის. თორმე მაგარი როა, ეგ თავისთავად.
რევენანტში რა-რა და გადაღება საოცარი იყო
კიდევ ერთი ფუნდამენტური განსხვავება ლუბეცკის და დანარჩენ ორს შორის ისაა, რომ
ლუბეცკის სტილი უხდება გარკვეული ხელწერის ფილმებს. ემოციურს, დინამიურს,
ფლეშბექებით, მოგონებებით და პარალელური თხრობებით. სიზმრის ეფექტის შთაბეჭდილებას
რომ ტოვებს, რაღაც მაგდაგვარი გადაღება აქვს რაც ძალიან ლამაზია, მაგრამ
როგორ წარმოგიდგენია ასეთი გადაღება დიკინსს გამოეყენებინა მაგალითად შოუშენკის,
ნოუ ქანთრი ფორ ოლდ მენის ან ჯესი ჯეიმსის გადაღებისას?
აი პირიქით კი, დიკინსს ან რიჩარდსონს რომ რევენანტი, ბერდმენი ან თრი ოფ ლაიფ გადაეღო,თ
ვფიქრობ ბევრი არაფერი მოაკლდებოდა ამ ფილმებს
This post has been edited by SCO on 15 Jan 2016, 13:23