რა ხდება ჰოლივუდში არტჰაუსები შემოვიდა მოდაში ? შარშან რომა , ეხლა პარაზიტები. ეტყობა იმდენი აკრიტიკეს საპოპკორნე ფილმებს აძლევთ ოსკარსო, რომ ტიპები დაკომპლექსდნენ.
ნამდვილად მეწყინა 1917-ის და "ერთხელ ჰოლივუდი"-ს დაჩაგვრა, ემოციურად მაგ ფილმებმა უფრო მოახდინეს ჩემზე გავლენა, ვიდრე პარაზიტებმა.
პარაზიტებს კარგი სოციალური მესიჯები აქვს, მაგრამ ემოციური მხარე ცოტა წაუსუსტებს, აბსურდისტული სიუჟეტის გამო.
საბოლოო ჯამში აი როგორი ტოლერანტულები ვართო მაგის ჩვენება უნდოდათ და იმიტომ მიცეს უცხოურ ფილმს მთავარი ოსკარი.
მაგრამ ვერ გავიგე, თუ საუკეთესო ფილმი უცხურენოვანმა ფილმმა შეიძლება აიღოს, მაშინ ცალკე უცხოურენოვანი ფილმის კატეგორია რა საჭიროა ?
მოკლედ იმაზე მეტი ოსკარი მიცეს ვიდრე იმსახურებდა

ხოაკხინ ფენიქსი და რენე ზელვეგერი პროგნოზირებადი იყო, მაგათი პერფორმანსი Overacting-ის საენციკლოპედიო ნიმუში იყო და ჰოლივუდში კი ძალიან უყვართ Overacting.
ადამ დრაივერის და სკარლეტ იოჰანსონის ბუნებრივ შესრულებას რა თქმა უნდა ვერ დააფასებდნენ.
სკარლეტიც ძალიან დაჩაგრეს, ორი ნომინაციიდან არც ერთში არ მიცეს ოსკარი.
ლორა დერნს რა ქონდა საოსკარე ვერ ვხვდები. მისი პერსონაჟის ფემინისტური რეჩების გამო მიცეს ოსკარი ??? სკარლეტ იოჰანსონს და ქეთი ბეიტს გაცილებით უფრო საინტერესო და ემოციური როლები ჰქონდათ.
ეხლა სწორი გადაწყვეტილებები:
ბრედ პიტზე გაარტყეს და სამართლიანად მიცეს ოსკარი.
ადაპტირებულ სცენარზეც კურდღელ ჯოჯო სწორი არჩევანი იყო, მადლობა ღმერთს უნიჭო პატარა ქალები რომ მიიჯირყვნა
ოპერატორი როჯერ დიკინსი იმდენად უკონკურეტო იყო, რომ კიდევ კარგი ვეღარ გაბედეს მანდაც პარაზიტების ჩაკვეხება
პ.ს. საბოლოო ჯამში ტრადიციულად მარაზმი იყო ეს ოსკარებიც. აი ნახე როგორი ტოლერანტულები ვართ უცხოურ ფილმს ვაძლევთ ყველა ოსკარსო, მაგის ჩვენება უნდოდათ.
რა მიზეზითაც ზანგებს აძლევდნენ წინა წლებშო ოსკარს, იმავე მიზეზით მიცეს კორეელებს.
მოკლედ პოლიტიკური შოუა და არაფერი საერთი არა აქვს კინოხელოვნებასთან