ახალი ბეტმენი არის ნაბიჭვრეული *ლეობა!ნაბიჭვრული *ლეობა!ლაბიჭვრული *ლეობა! და ზოგიერთი აქ კიდე ნოლანის ფილმებს ა*ვამთ პიზდეც

ზოგადად პერსონაჟ ბეტმენს მთავარ პრეტენზიას იმას უყენებენ,რო მილიონებს ხარჯავს კოსტუმში და ბანდებს ტყიპავს,იმის მაგივრად რო ეს ფული ქალაქის მოწყობას და სამუშაო ადგილებს მოახმაროსო - და ზუსტად ამ *ლეობას აკეთებს რივზის ბეტმენი! ახალი ბეტმენი ამ *ლეობის განსახიერებაა,-მდიდარი ბიჭუნა,მდიდრული კოსტიუმით დადის და ბიჭბუჭებს ტყიპავს)) აი იგივეა,ეხლა ბერა ივანიშვილმა რო ბეტმენის კოსტიუმი იყიდოს და მეტროში რო გიჟები და მათხოვრები რო იჩითებიან - აი მაგათი ცემა რო დაიწყოს - "უბრალო ხალხს ნუ აწუხებთო")))
ნოლანის ბეტმენი კი ასეთი არ არის!დაგავიწყდათ ხო? გაგახსენებთ - პირველი ფილმი იწყება იმით,რო ბრიუსი ციხეშია ნახუი! ტიპმა საკმაოდ დიდი დრო შურისძიებას კი არა,პრესტუპნიკული სამყაროს შესწავლას დაუთმო! მამამისის მილიონები სულ *ლეზე ეკიდა,ალფრედი რო არა,კომპანია გაკოტრდებოდა,ბრიუსი კი სადღაც ტიბეტში ჩარჩებოდა)))
ვაფშე შეგიძლიათ ერთი რამ მითხრათ,-პატინსონის ბეტმენი მაინცდამაინც ღამურის ფორმას რატომ იცმევს? რატო არ იცმევს მაჩვის ფორმას? რატო ღამურა? თუ ესეც შემდეგ ფილმებში იქნება ახსნილი არა?))
ნოლანის ბეტმენი ღამურის ფორმას იმიტომ იცმევს,რომ ბავშვობაში ღამურებმა დააშინეს,მერე მამამისმა უთხრა არ უნდა გეშინოდესო - ჰოდა ტიპმა მერე ღამურის ფორმა იმიტომ ჩაიცვა,რო საკუთარი შიში დაემარცხებინა და თავდაჯერებული ყოფილიყო! - და არა იმიტო რო ვიღაც დაეშინებინა! ვის უნდა ეშინოდეს სუკა ღამურის ფორმაში გამოწყობილი კაცის,რომელიც დაუნივით ჩლიფინებს და ორ სიტყვას ვერ აბამს ერთმანეთს(თუ არ გჯერათ,ინგლისურ ენაზე მოუსმინეთ ბეილის ბეტსის ჩლიფინს,თუ რამე გაიგოთ,სახინკლეს ვკისრულობ))
ეს ერთი,მეორეც ის კიდე - ბეტმენი ამ კოსტიუმს და ჯავშანს იმიტო იყენებს,რო კონკრეტულ ბოროტ ტიპებს დაუპირისპირდეს,რადგან ამ ჯავშნის გარეშე შეიძლება კართანვე დაბრიდონ და ვერაფერს იზამს - ანუ დიდ შეიარაღებას უპირისპირებს საკუთარ დიდ შეიარაღებას - და ვხედავთ რო ბეტმენი ტყიპავს მხოლოდ,-მაფიის ბოსს,კორუმპირებულ პოლიციელს და ნინძების ბელადს - ვსიოო!მეორეში გიჟს,მესამეში კიდე ტერორისტს)) ქუჩებში არ დაძრწის საკბილოს საძებრად ძაღლივით)))
და სხვათაშორის ნოლანს ეყო ჭკუა იმისთვის,რო არ ჩაესვა სცენა,სადაც ბეტმენის კოსტიუმი ავტომატის ჯერებს უძლებს - ნოლანის ბეტმენი სიბნელიდან ჩუმად ესხმის ხალხს თავს,მაგაზეც მადლობა))) თან ვილეინები თავისნაირი დაქნეული ყავს,ამიტომ მათი მუშტებით ჩხუბი მისაღები პონტია)))
ვაფშე პირველი ფილმი მე ყველაზე მეტად მომწონს,იმიტო რო სცენარული კუთხით ისეთი უნიკალური რამეა გაკეთებული,რაც არ ყოფილა არც მანამდე და არც მაგის შემდეგ ბეტსის ფილმებში)
ზოგი წერს,იიი,"ნოლანის ბეტმენის პირველ ფილმზე უკეთესიაო რივზის ფილმი" - თქვენ ვაფშე სცენარი როგორ იწერება მაგის აზრზე ხაართ? უმრავლესობა აჯვამს პირველ ფილმს - იმიტომ რომ მეორე ფილმში ჯოკერი იყო,მესამე ფილმში კი ბეინი,-პირველ ფილმში კი მსგავსი დონის ქარიზმატული ვილეინი არ არის,ამიტომ ჰგონიათ პირველი ფილმი ყველაზე "სუსტი" - ეს არის 12 წლის მარველშიკების აზროვნება,რომელიც არც სცენარის აზრზე არ არიან და არც კინოსი.ავხსნი:
არც ერთ ბეტმენის ფილმში არ არის იმდენი მოყოლილი ბეტმენზე და ბრიუს უეინზე,რამდენიც ნოლანის პირველ ფილმში,იმიტომ რომ პირველი ფილმი ჯოკერი/ბეინის დონის ვილეინზე კი არა,-არამედ თავად ბეტმენზეა.ეს არის ალბათ ერთადერთი ფილმი,რომელიც მხოლოდ ბეტმენს ეძღვნება და მის მოტივაციებს.არსად,არც ერთ ფილმში არ არის ნაჩვენები ბეტმენის გზა ბავშვობიდან ზრდასრულობამდე ასე ვრცლად და რეალისტურად(ხაზს ვუსვამ ამ ორ სიტყვას რა),აი კითხვებიც კი რო არ გაგიჩნდება მოტივაციის მიზეზებზე, - თუ როგორ მოვიდა აქამდე,რა გადაიტანა,რა არის მისი მოტივაცია რა უნდა და რატომ უნდა,პირველ ფილმში ეს ყველაფერი არის და იმდენად სრულად არის ახსნილი,რომ სხვა ფილმები უბრალოდ ამისი კოპიო გამოდის და მეტი არაფერი - თან ვილეინებიც კი თავად ბეტმენის ისტორიის გასახსნელად გამოიყენება და არა ისე,ვითომ "იიი,კომიქსის ფილმია და აგერ გმირი,აგერ ვილეინი და დავაჯახოთო ერთმანეთსო" - ფალკონე კრიმინალის განსახიერებაა,კორუფციის,- "პუგალო" ავადმყოფია,კრისა,რომელიც სამივე ფილმშია და ნებისმიერ რეჟიმს ერგება და ყოველთვის იკარგება ხოლმე,როცა სიტუაცია ეწყობა - რას ალ გული კი ბრიუსის აღმზრდელია,რომლის აზრებიც ბრუსის აზრებს ემთხვეოდა,მაგრამ ბრიუსმა უფრო რთული და მართალი გზა აირჩია,უარი თქვა მკვლელობაზე და ფანატიზმზე))
ვაფშე ბრიუსი/ბეტმენი რატო არ კლავს ამაზე გიფიქრიათ? იმიტო ხო არა რო მშობლების სიკვდილს საკუთარ თავს აბრალებდა - მე რო არა იმ ოპერაში დარჩებოდნენ და გადარჩებოდნენო ჰა? აი ეს დეტალი დაკარგული აქვთ დანარჩენებს,ეს ძაან ტონკი მომენტია.
სუკა,ხალხი წერს პირველი ფილმი ფანტასტიკურია,ფანტასტიკური ელემენტებითააო სავსე - ჰოდა ეს მითხარით,მეორე ფილმში ჯოკერი,ფილმის მეორე ნახევარში რასაც აკეთებს,არ არის ეგ ფანტასტიკა? პირველი ნახევარი ადეკვატურად და ლოგიკურად მიდის,მაგრამ მეორე ნახევარში,ჰარვის დაწვის მერე იწყება რაღაც ფანტასტიკური პიზდეცი,რომელსაც ადეკვატური ადამიანი ვერ დაიჯერებს - ჯოკერი ან ვანგაა სუკა,ან დროის მანქანა ჰქონდა,იმიტომ რომ სხვანაირად როგორ უნდა დაეგეგმა და გაეთვალა ამდენი რამ,იმ გემების მომენტზე,-წარმოდგენა არა მაქვს))მეორე ფილმი არის შემთხვევითობებზე და დამთხვევებზე - იღბალზე აწყობილი,-ეტყობა ჯოკერი ძალიან იღბლიანი ტიპი იყო,იმიტო რო მის ერთ მიმდევარს,რაღაცა რო შეშლოდა წამით,ვსიოოო - ნახუი მთელი გეგმა ჩამოიშლებოდა))) "ქაოსის განსახიერება" არა კვახი,ჰიტ ლეჯერი რო არ მომკვდარიყო(ნათელში იყოს),მესამე ჯოკრის ნაწილს გადაიღებდნენ კიდე და ყველანი იტყოდით ფუუ გაბანძდაო,ასე რო,ერთი მეორეს აეწყო და ეს არის მეორე ფილმის მიმართ გადამეტებული სიყვარული)))(მესამე ჯოკერის ფილმს მართლა გეგმავდნენ,ამიტო ჩასვეს ჯოკერი ციხეში,თორე იმ შენობიდან გადმოვარდებოდა და მოკვდებოდა(როგორც ბერტონის ფილმში),-ბეტმენი არ დაიჭერდა,-ციხეში ჩასვეს სიქუელისთვის)
ანდა ჰარვიმ როგორ დააღწია ვაფშე საავადმყოფოს,ტერიტორიაა ააფეთქა ჯოკერმა ნახუი)) ანდა იმ ავარიაში როგორ გადარჩა,მძღოლი რო დაბრიდა ჰარვიმ))) თუ კომიქსია და რეალისტური ფილმი უკვე აღარ არის "შავი რაინდი"?))
და ვაფშე,ჯოკერი კი არა,ჯოკერის მიმდევრები არიან ყველაზე ძლიერი ვილეინიები,იმიტო რო ჯოკერი ციხეში რო იჯდა,მისი საქმე ყველაფერი ამ მიმდევრების გაკეთებულია,მაგრამ რატომღაც 12 წლის დებილი მარველშიკები მხოლოდ ამ ერთ კაცს,ჯოკერს მიაწერენ ყველაფერს))) აჰამ ბლიად,ერთი კაცის მოწყობილია ეს ყველაფერი კიი,მჯერა,გემებში ასეულობით ხალხი სულ საკუთარი ხელით შეყარა)) აჰამ))
მესამე ფილმზე ვჩუმდები.ატომური ბომბიც საკმარისია.
და საერთოდაც,პირველი ფილმი რომ არა,მეორე და მესამე ფილმი ვერ იმუშავებდა,ამ ბექგრაუნდის გარეშე - მეორე ფილმზე,პირველად მნახველი იტყვის,რო ეს ფილმი ჯოკერზეა და მაგის გარშემო ვიღაც ღამურის კოსტუმიანი კაი ტიპი დარბის,რომელიც კაი ტიპია პროსტა ტაკ,იმიტო რო ვიღაც კაი ტიპი ხო უნდა იყოსო რა) საერთოდ,ეს მეორე ფილმი აღიქმება როგორც სხვა ფილმი,ბეტმენის რიგითი საქმე,ხოლო პირველი და მესამე კიდე კრავენ მთლიანად ისტორიის სათქმელს)
ვაფშე ვიზუალებიც ბავშვური აქ პირველს,მეორეში უფრო სერიოზულიაო - ისა და პირველ ფილმში პუგალოს გაზს რო მიასხავს ბეტმენი და პუგალოს თვალით ვხედავთ რო ბეტსი შავდება და პირიდან შავი სისხლი რო გამოსდის - ანდა ქუჩაში გაზის მერე თვალებანთებული ჯოჯოხეთური ცხენები რო დაძრწიან,პლუს ციხიდან გამოქცეული პედოფილები(რეიჩელი მაგიტო ეფარება ბავშვს) - ეს არაფერი ხო? ოკ.
საშიში ვიზუალები ბლიად.
პირველ ფილმს მარტო იმიტო უნდა ვცეთ პატივი,რო შუმახერის ძუძუსთავებს და ბედკრედიტკას გადაგვარჩინა.
კაროჩე გავიგეთ რო მეორე ფილმი რეალისტური შედევრია(არა),ახლა გადავიდეთ მესამე ფილმზე:
მესამე ფილმი არის ძალიან კარგად და ლოგიკურად დაწერილი(ქაღალდზე)-მაგრამ ერთადერთი მინუსი ის აქვს,რომ ცუდად არის რეალიზებული ეკრანზე - ცუდად კი არა,ეტყობა რო ძაან ჩქარობდნენ ამ ფილმის გადაღებას და ეტყობა,რო ზოგიერთ სცენას მეორე დუბლი სჭირდება(ტალიას სიკვდილის სცენა,ბეტსი რო სტატისტებს ტყიპავს და თავისით ვარდებიან)- აი ეს დეტალები რომ იყოს ნორმალურად,უფრო უკეთეს ბეტმენს მივიღებდით,იმიტომ რომ ქაღალდზე ყველაფერი იდეალურადაა.
ზოგს აქვს პრეტენზია,მთელი პოლიცია ტუნელებში რას აკეთებდაო,-ბლიად,მეორე ფილმის მერე დიდი დრო გავიდა,პოლიციამ ქალაქი მოაწესრიგა,ჰოდა ნოლანს ეს ტუნელის მომენტი რო არ ჩაესვა,ხალხი ხო იკითხავდა - კი მაგრამ პოლიციელები სად არიანო,ბეინის სასტავს რატო არ ტყიპავენო? - ამიტომ პოლიციელები ამ ხერხით მოაშორა სცენარიდან,რომ ქალაქში მხოლოდ ბრიუსი და ბეინი გასულიყვნენ ერთი ერთზე.სცენარული კუთხით პრეტენზია არ მაქ ამ დავალებაზე,მაგრამ უფრო კარგი დეტალებით შეიძლებოდა ამის შევსება,რომ იმ ადამიანების ტვინამდე,რომელტაც ფიქრი ეზარებათ,ადვილად მისულიყო,მაგრამ რას ვიზამთ)
კიდე ყინულის მომენტი როა,სასამართლოს მერე ხალხს სასიკვდილოდ რო უშვებენ და გორდონის ჯერი რო მიდგება,უცებ ბეტმენი რო ამ ყინულებიდან მათკენ წამოვა,რატო არ ვარდებაო ბეტსი ყინულებში - სუკა,პირველ ფილმში რას ალ გული და ბრიუსი ყინულზე არ ვარჯიშობენ? ბეტმენს ნასწავლი აქ როგორ იაროს ყინულზე,ეს პირველი ფილმის ატსილკა იყო,ფანებიც კი ვერ მივხვდნენ ამას)
ჰო,ბეინს რაც შეეხება,ტალიას ჩმორიაო - ბლიად,ფილმში თავისი პირით ამბობს,ბეტსთან,წყლიან ტუნელში - რას ალ გულის საქმეს ვაგრძელებო! ჰოდა რას ალ გული რადგან მოკვდა,მისი საქმე მისმა შვილმა გააგრძელა,რომელსაც ემორჩილება ბეინი!-არი აქ რამე გაუგებარი??? ჰო,ის სიყვარული,შმიყვარულის ფრაზების უკეთესად დაწერაც შეიძლებოდა,მაგრამ ეს მაინც არ გამორიცხავს იმას,რომ სცენა მუშაობს და თავის მისიას ასრულებს)
მესამე ფილმი იმითაა კარგი რო მთელ ტრილოგიას კრავს და ყველა არკას ასრულებს(ისიც კია ნახსენები,რას ალგული პირველ ფილმში,კოცონთან,დაკარგულ სიყვარულზე რო ბაზრობს და მესამე ფილმში უფრო ვრცლად რო ვიგებთ ამ ისტორიას) - თან,ამ ტექსტის სულ პირველ პრეტენზიას რო დავუბრუნდეთ,ბეტსის სახლი ბავშვთა სახლად გადაკეთდა,ხოლო კომპანიის რესურსები კი ქველმოქმედებას მოხმარდება - ესეც შენი პასუხი პრეტენზიას))) ალბათ რივზიც ბეტმენიც მაგას იზამს,სადღაც მესამე ფილმზე,მაგრამ სუკა
უნდა გავითვალისწინოთ ისიც,თუ რა პირობებში იქმნებოდა პირველი ფილმი,მანდ კლიფდენგრების გარეშე ვერ ააწყობდი ფინანსურ მოდელს,თან ტიპმა ისტორია უკვე დაასრულა,რაც უნდოდა თქვა და მოყვა,-ახლა კი ისეთი დროა,როცა კლიფჰენგერების გარეშეც შეგიძლია წარმატებული კომიქსური ფილმი გადაიღო,თუ რეჟისორი ხარ და ყვერები გაბია - თუნდაც ფილიპსის "ჯოკერი" ავიღოთ) არავითარი "გაგრძელება იქნება მერე",ფილმია ფილმი)
ჰო და კიდე,გამართლება რო - "არაუშავს,შემდეგ ფილმებში უკეთესად გახსნის და ახსნის რივზი" - აეს მარველისტური *ლეობა შეგიძლიათ უკან გაიკეთოთ,იმიტომ რომ თქვენნაირი დებილების გამოა რო ჩამოყალიბებული,დასრულებული ფილმები აღარ გამოდის - თავისი დასაწყისით და დასასრულით სუკა! ახლა რაც გამოდის ეს ფილმები კი არაა,-ეს არის ერთი დიდი სერიალი,რომლის ყოველი სერიისთვის ცალ-ცალკე ვიხდით ფულს! ეს არის პირველი სერია,ბოლოში კლიფჰენგერი იქნება და უნდა ველოდოთ მეორე სერიას! თქვენ ფილმებს ეძახით ამას,არადა რეალურად სერიებია და თავს ნუ იბოლებთ და ნუ გგონიათ რო მარველის ფანებზე უკეთესები ხართ! თქვენ სერიალის აუდიტორია ხართ და არა კინოსი)
(სხვათაშორის,ტელევიზიის გაჩენამდე 40-50-იან წლებში,ბეტმენის სერიები ცალ-ცალკე გამოდიოდა კინოებში და ხალხი ცალ-ცალკე სერიებისთვის იხდიდა ფულს,- აი ნათელი მაგალითი იმისა,რა დონეზე ვართ დეგრადირებულები და რა დონეზე წავიწიეთ უკან)
მეთქი სუკა,რივზია მაინც,რაღაც დამოუკიდებელი ისტორია და რამე-მეთქი(როგორც ფენიქსის ჯოკერი) და მერე ჯოკერის "ამოჭრილი" სცენა გაიჩითა

აჰამ,ბლიატ,დედიმაგისისამ,ძაან გავს ამოჭრილ სცენას))) მშვენივრად დამონტაჟებული,ვიზუალურად დაკორექტირებული "ამოჭრილი" სცენა)) ჯერ ეს ერთი,რივზის ფილმში იმიტო არ ჩასვეს ჯოკერი,რო მთელ ყურადღებას მიიქცევდა,ბეტმენს დაიკიდებდა ხალხი - მაგრამ შემდეგი ფილმი რამეზე ხო უნდა გადაიღონ? ჰოდა მოთხარეს ვითომ "ამოჭრილი" სცენა,ფანებმა რო დორბლები გაყარონ და შემდეგ სერიას - უპს,ბოდიში - "ფილმს" დაელოდონ)))
ეს "ამოჭრილი ჯოკერის სცენა" არის კლიფჰენგერი მეორე ნაწილისთვის!(ეს ცალკე დავწერე,ზოგს პირდაპირ უნდა უთხრა,თორე უჭირს დაწერილიდან აზრის გამოტანა)
ფილიპსის ჯოკერს რა რა და ტიტრების მერე სცენა და სიქუელებისთვის კლიფჰენგერი არ ჰქონია ნამდვილად,ეს ჩამოყალიბებული დასრულებული ფილმია თავისი პლიუსებით და მინუსებით)
ფანები კიდე "იიი მარველს მიაჯვაა" "იიი დებილ პროდიუსერებს მიაჯვა,ყვერებიანი რეჟისორიაა" - ყვერებიანი რო ყოფილიყო რივზი,ჯოკერზე საერთოდ არ გადაიღებდა იმ ###ობას,რაღაც კვაზიმოდო საურონის პირი რო გაიჩითა)
ვიღაცა კიდე წერს სუკა,ნოლანთანაც იყოო კლიფჰენგერი - მესამეში რობინი რო პოულობსო ბეტპიშერას - სუკა,იმხელა შეიარაღებისთვის რამე ხო უნდა მოეხერხებინა ბრიუსს? თან ხედავს რო რობინი მისნაირი დაქნეულია,იქაჩება საქმეებზე და თავი დაიზღვია - თუ ვინიცობაა ქალაქში კვლავ გამოჩნდება მანიაკი რომელიც ქალაქს არევს,ბეტმენი მზად იქნებაო დასახვედრად)))
ეგ იგივეა ეხლა ყველა პრესტუპნიკი ციხეში რო გამოვკეტოთ და მერე ყველა პოლიციელი სახლში რო გავუშვათ არდადეგებზე,ვსიო,ცუდი აღარაფერი მოხდებაო))) ნუ ეს ცოტა გაბუქებულად დავწერე,მაგრამ იმედია მიხვდით სათქმელს,თქვენი ინტელექტის კვლავაც მჯერა)
ნოლანს ისტორიის დასაწყისი და დასასრული გათვლილი ჰქონდა,რივზი კიდე პირველ ფილმზე ჯახირობდა სცენარზე,რა მეორე და მესამე ფილმი? აი მაინდ გაიჭედება)
თქვენ იცით რო ეს სცენარი რამდენჯერმე გადაწერა რივზმა და ჩამოყალიბებული ხედვა არ ჰქონდა კარგა ხანი? ამიტომაა რო ვერც დეტექტივი გამოუვიდა და ვერც ბეტმენის ფილმი,მითხარ-მოთხარა რაც გაახსენდა))
დეტექტივი!
ეს არის როგორც დეტექტივი,ყველაზე ბანძად გაკეთებული *ლეური დეტექტივი,გამოსირებული რუსული მენტავსკოი სერიალების დონეზე! - ფილმის ბოლოში,ვიღაც პოლიციელი რაღაცას გაიხსენებს და ვსიოო,ეგ არის,საქმე გახსნილია))) ეს არის ყველაზე დებილი დეტექტივი,რაც კი ოდესმე გადაღებულა,დაჟე ნოლანის ბეტმენიც კი,პირველ ფილმში,-დეტექტიური ძიების მომენტი ბევრად მაგრად არის ნაჩვენები ვიდრე მთლიან სუკა რივზის ფილმში! რომელიც ეძღვნება დეტექტივს! და რომელიც შემთხვევით გახსნა ვიღაც საიდანღაც გამოთხრილ-გამოჯმულმა პოლიციელმა! შემთხვევით სუკა! ეს არის დებილი ბეტმენი! დეტექტივი არა ჩემი ტრაკი)))
და ხალხს კიდე ის უკვირს,ვაა,კოლინ ფარელი ვერ ვიცანითო - 2022 წელია ბლიატ და ეხლა გაიგეთ რო გრიმის საშუალებით სახის შეცვლა შეიძლება?? უბრალოდ მსახიობები ამას ნაკლებად აკეთებენ და მაქსიმალურად ცდილობენ საკუთარი სახე გამოაჩინონ(როგორც პენის ვილნევის "დიუნაში") - იმიტომ რომ მაგათი სახე იყიდება,მაგათი სახე არის პროდუქტი,შემოსავლის წყარო))) - უბრალოდ კოლინ ფარელს კიდია,მაგისი კარიერა ტრაკშია და ამით მაინც ამოვქაჩავო იფიქრა))
(ჰო,ისე რიდლის "ზეციურ სამეფოში" ედვარტ ნორტონიც თამაშობდა,გამგები გაიგებს))
ეს არის კომერციული ბლოგბასტერი,რომელიც გეუბნება - "მე მარველი არა ვარ,მე სერიოზული ფილმი ვარ" - მაგრამ შუქის გამორთვა და სიბნელეში გადაღება არ ნიშნავს იმას რო სერიოზული ფილმი ხარ))) ზანგის ტრაკივით სიბნელე კიდე რეალურ ცხოვრებაშიც არ მაკლია სუკაბლიად))) ფული კიდე იმიტო მოხიკა ამ ფილმმა რო,სხვა ბლოგბასტერი ჯერჯერობით არაა კინოთეატრებში,გზა თავისუფალი აქ(მრაველის *ლე პაუკმა მოხიკა ორი მილიარდი და პოხუი დაიკიდეს,ჩავლილია-ამიტომაც წავიდა ხალხი ბეტმენზე,სხვა არჩევანი არაა)
თან სუკა სამსაათიანია და ისეა გაწელილი ჩამომეძინა,სუკა ნოლანის ფილმებიც სამსაათიანებია,თუ ესეც დაგავიწყდათ? იქ იმდენი რამ ხდება აქ კიდე პატინსონის აქეთ იქით ბოდიალის ყურება,ოთახში რო დადის სირივით,რატო უნდა იყოს საინტერესო ვერ ვხვდები - სცენა,სადაც არაფერი არ ხდება! იი ატმოსფერო არა ტრაკი.
ეს არის ჩემი პირველი და უკანასკნელი პოსტი,ბავშვობის გმირი დამიჯვეს და სადღაც უნდა დამეწერა.იმედია ვიღაცას დააფიქრებს.ხარბი პროდიუსერები და დებილი ძღრენიჭამია ხალხი სანამ იარსებებს,კინოს არაფერი არ ეშველება,დარჩება მხოლოდ მარველი/დისი და საფესტივალო/საოსკარე ტოლერანტული ნაგავი.
მასტურბაციისგან განკურნებას გისურვებთ)))