თუ გადავხედავთ რა გააკეთა დისიმ ბოლო პროექტებში კი,გინდა არ გინდა საუკეთესოა, მაგრამ როგორც სუპერმენის ორიჯინზ ისტორია რო შევხედოთ,კიდევ ერთ ტიპიურ მარველის ფილმს გავს, მაგრამ ბევრი პრობლემით სცენარის და რეჟისურის მხრივ.
პირველი,ფილმი ვერ აღწევს იმას რო ორიჯინზ ისტორია გვაჩვენოს.გახსნას სუპერმენი, როგორც პერსონაჟი,აჩვენოს რატო უნდა დედამიწის გადარჩენა და რატო არჩევს ადამიანებს თავის რასას.მარტო მშობლების და ლოისის გამო???მით უმეტეს მაგათ გარდა ყველა აჩმორებს რასაც ქვია.სუპერმენის დამოკიდებულება ხალხის მიმართ არაა ნაჩვენები ისე როგორც საჭიროა.ბავშვობას და მისი პრინციპებების ჩამოყალობებას ორი საცოდავი ფლეშბეკი დაუთმეს და ეგ იყო.მეტიეტწდ ჩქარობდნენ რატომარაც, არადა ორიჯინზისთვის ეგ დეტალები მეტისმეტად მნიშვნელოვანია.არადა თითქოს რამხელა რამე დევს სასწორზე,მთელი თავისი რასა თუ დედამიწა.კარგი რეჟისორი ამ მორალური დილემის ფონზე ღრმა პერსონაჟს შექმნიდა შინაგანი კონფლიქტებით, მაგრამ არა.სუპერმენი უბრალოდ კაი ტიპია და მორჩა.თავიდან კაი ტიპია და რჩება კაი ტიპად.არანაირი პიროვნული ზრდა.დრამატურგიის წესები დაიბზრიალა იმენა სნაიდერმა(აი მაგალითად რკინის კაცი აიღე და ნახო როგორია თავიდან მთავარი გმირი და როგორ ვითარდება, როგორ ეცვლება მსოფლმხედველობა და ვინ რჩება ფილმის ბოლოს).დავამატოთ ამას კონფლიქტი მამასთან(კევინ კოსტნერი), რომელიც არაფრიდან იწყება და ყველა დროის ყველაზე უფრო იდიოტური სიკვდილის სცენით მთავრდება.თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ ამ სცენამ გლობალურად სიუჟეტზე და პერსონაჟებზე არანაირი გავლენა არ მოახდინა, სცენა კიდე უფრო სულელური და უაზრო გამოდის.
ვილიანის მოტივაცია(მაიკლ შენონი)საეჭვოა ძალიან.კი უნდა აღადგინოს თავისი რასა, მაგრამ რატო ირთულებს საქმეს.გაქვს ხო ტექნელოგია რომელიც ატმოსფეროს ისე ცვლის რო შეეგუოს კრიპტონელი???ჰოდა რაღა ჯანდაბად გინდა დედამიწის განადგურება, როცა შეგიძლია ნებისმიერ სხვა პლანეტაზე გააკეთო იგივე,თან 10000 ჯერ ნაკლები რისკით რო დამარცხდები.(მთლიანობაში არაა ცუდი ვილიანი მაგრამ მოტივაციის და ლოგიკის მხრივ გარღვევები აქვს)
სუპერმენი ვააბშე მთავარი პრობლემაა დედამიწის და მაინც მაგარ ტიპადაა გამოყვანილი.კაცმა იმაზე მეტი ადამიანი შეიწირა ვიდრე გადაარჩინა, დაანგრია მთელი დედამიწა და მაინც ყველა გმირად თვლის ფილმის ბოლოს.
ბოლო ექშონ სცენა მარაზმი ვაააბშე.არანაირი დაძაბულობა,არანაირი სასპენსი, ცარიელი სპეცეფექტები და ვსო(მაგალითად როცა რკინის კაცი ფილმის ბოლოს თავის დიდ ვერსიას ებრძვის იცი რო თუ ენერგია გამოელევა ან კოსტუმი დაუზიამდება მკვდარია.ან აიღე როგორ ებრძვის ბეტმენი ჯოკერს დარკ ნაითში,იცი რო ბეტმენი ადამიანია ჩვეულებრივი და მარტივად შეიძლება მოკვდეს.ან თუნდაც ლოგანი აიღე,მენგოლდმა რა გააკეთა).რა აზრი აქვს ნახევარი საათი უყურო როგორ სცემს ერთი ღმერთი მეორეს როცა არ იცი მათი სუსტი წერტილი და არც ერთი არანაირ ზიანს არ იღებს დარტყმებისგან.აზრი ასეთი ექშონის ყურების,როცა არ იცი რა ნიშნით გულშემატკივრო გმირს და იცი რო რამდენიც არ უნდა ურტყან ერთმანეთს ამით ვერაფრით ვერ დაზიანებენ.იმენა ჩამომეძინა რო ვუყურებდი.და ბოლოს აღმოჩნდა რო თურმე ღმერთი კისრის მოტეხვით კვდება(ზაიიიბიიის

).თავიდანვე რო აღენიშნა რეჟისორს რო ეგაა სუსტი წერტილი და ისე გეუირებინა ფილმისთვის,გაჩნდებოდა რაღაც ინტერესი, მაგრამ იმ სახით როგორც გვაქვს,ფილმის კულმინაცია არ მუშაობს.
ამას დავამატოთ კამერის უსაზიზღრესი მუშაობა.ტიპებს 100 მილიონი ქონდათ ბიუჯეტი და კამერა ზოგჯერ ისე დახტის რო შეიძლება გული აგერიოს.უადგულო ზუმ ეფექტები ხო პზდც.ზოგჯერ ვერც არჩევ რა ხდება
ანუ მთლიანობაში მომწონს მაინც მენ ოფ სტილი.საკმაოდ ნორმალური პროდუქტია(განსაკუთრებით თუ ბვს და ნე დაი ბოხ,სამართლიანობის ლიგას შეადარებ)და ზაკის მიმართაც განვიცდი სიმპათიას,თუმცა პრობლემებზე თვალი მაინც არ უნდა დახუჭო
This post has been edited by oldfriend on 10 Mar 2021, 20:38