10-50 უფრო სპორტული ხასიათის ზეთია, მეტი "ვიასკოსტი" აქვს. ანუ ეს ზეთი უფრო ეფექტურად მუშაობს მაღალ ტემპერატურებზე ვიდრე თუნდაც 5-30. მაგრამ 10-50 ჯობია თუ 5-30 ეგ მწარმოებელზე კარგად არავინ იცის. (თუმცა ნორმალური ექსპუატაციის პირობებზე მაქვს საუბარი).
თუ ძრავს ტვირთავ დიდი დროის განმავლობაში და ზეთის ტემპერატურა შესაბამისად მაღლა იწევს და ვერ ასწრებს გაგრილებას, მაშინ 10-50 უეჭველად აჯობებს 5-30-ს. ამის იდეალურად შერჩევა შეიძლება იმ შემთხვევაში თუ გექნება ზეთის ტემპერატურის დატჩიკი. სავარაუდოდ კი პრაქტიკიდან გამომდინარეც შეგიძლია იმარჩიელო და აზრი გამოკითხო მცოდნე ხალხს
* * *
[QUOTE]აუ ეხლა კი ჰოოოოოოო
მოდერ სადა ხარ? ეს კაცი აქ რეკლამის მეტს არაფერს აკეთებს და ჩემ კითხვებს რეკლამით პასუხობს რაც ფორუმის კონცეფციას არ შეესაბამება მგონი
დაჟინებით მოვითხოვ ნუ გაერთობით რეკლამით და პასუხი გაეცით ჩემ შეკითხვას თორე ჩაშვებები დავიწყე მოდერთან
QUOTE
QUOTE
მე ლიჩნად 5ჭ30 ვხმარობ სუბარუში, ძალიან კმაყოფილი ვარ
კი, ნამდვილად რეკლამას და აგიტაციას ვუწევ, იმიტომ რომ მერე იძახიან სუბარუს მატორები ბანძია და არ ვარგაო და გული მწყდება. როცა 10-60 ასხამენ და აფუჭებენ ძრავებს. ბევრს ველაპარაკე სუბარუს პატრონს და დავანახე კიდევაც ამ ორ ზეთს შორის სხვაობა კიდევ ბევრს, რაც საწყის ეტაპზე გაკვირვებით გამოხატეს და შემდგომ მოქმედებით. რატომღაც უკვირთ რატომაა ჩემი მანქანა ასეთ ხოდზე. იმიტომ რომ ვიცი რა ზეთი უნდა ჩავასხა და ვიცი რა ჭირდება ძრავს და არა მარტო.
გინდ რეკლამა დაუძახე, გინდ აგიტაცია, გინდ ვინმესადმი ჩემი რჩევა, ჩემთვის რა აზრი აქვს

უბრალო ტექნიკა მართლა მესმის როგორც პრაქტიკულად, სევე თეორიულადაც და ჩემი ღრმა რწმენით არ ვცდები
This post has been edited by bako on 9 Nov 2009, 22:38