რკინის შეფუთვებში TRD- ორიგინალი იაპონიიდანაა,, რო მეთქვა პლასმასებშია მეთქი არ დაგეკარგებიდა ნდობა მის მიართ? ხო იტყოდი შანსი არაა TRD- პლასმასში იყოსო? ხოდა მეც ვხსნი ორიგინალები მხოლოდ რკინებშია.. იაპონიაში პლასმასში ზეთი არ არსებობს..
მოკლედ ნახე სურათი და დარწმუნდით რომ იაპონიაში თუნდაც ევროპული ან ამერიკული ზეთი მარტო რკინის შეფუთვებშა....
ეს ერთი
მეორე ზეთი ევროპაში და ამერიკაში ორიგინალი რა თქმა უნდა პლასმასშია, ანუ თუ შელი ან კასტროლი კიდე სხვა ზეთია პლასმასში გასაკვირი არცაა იმიტომ რომ ეს ზთები ორიგინალშიც პლასმასში ისხმევა... მაგრამ აარვინ არ ასხავს ევროპაში და ამერიკაში არაორიგინალს ანუ თუ ზეთი ორიგინალია დაუშვათ რკინებში ისეთივე იქნება ევროპულ და ამერიკულ ბაზარზეც..
კარობკის ტიპი..... თქვენი ავტომობილის ზეთი ის რაც მას მწარმოებლის და კატალოგის მიხედვით ეკუთვნის ATF Type T-IV. იაოინელები თავმდაბალი ხალხია და ბაზარზე აგრესიულად არ მოქმედებენ,, სიტყვა რეკომენდებულია მათი დამოკიდებულებით ნიშნავს აუცილებელია.
ხო გსმენია ასეთი განცხადებები ექიმბაში რომელიც არჩენს ბუასილიდან დაწყებული შაკიკით დამთავრებული ყველა დაავადებას ხოდა ასეა ჩევ ბაზარზეც კარობკის ზეთის ამბავიც, შეიძლება ნახო ისეთი ზეთი რომელიც ტოიოტაზეც და ბმვ–ზეც, მაგრამ ჩემი რჩევაა ამას არ გაეკარო თუ გინდა, რომ პრობლემები თავიდან აცილო.
ასეთ ექიმბაშტან ცხოვრებაში ხო არასდორს მიხვალ? ასეა მანქანაც. თუ უვლი უვლი რო არ უვლიდე მგონი არც იკითხავდი.
ATF Type T-VI ვერ გეტყვი ვერაფერს თუმცა შესაძლა რო იყოს კიდეც გამოშვებული უკვე....უბრალოდ მწარმოებელი მას თქვენი ავტოსთვის არ ითვალისწინებდა როცა ქმნიდა თქვენი ავტოს ტრანსმისიას. ამდენად თავად გადაწყვიტეთ რა ჯობია ის რაც ეკუთვნის თუ ის რაც შეიძლება გამოგადგეთ?
და ბოლოს
ან ეს რა არი საერთოდ. ესეც უწერია : 1,95 ..... Gear Oil Special API GL-3 SAE 75W-90. ეს რისი ზეთია
ეს ტოიოტას ორიგინალი ხიდების ზეთია, რომელიც განსაზღვრულია ტოიოტას არაბლოკირებულ ხიდებბზე.
ცნობისათვის არსებობოს ასევე ტოიოტას ორიგინალი ბლოკირებადი ხიდების ზეთები
HIPOID GEAR OIL LSD
მიმაგრებული სურათი